شهید کمکی: به فرامین امام امت گوش فرا دهید

شهید مجید کمکی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «به فرامین امام امت گوش فرا دهید و جبهه‌ها را پر کنید و درس خود را ادامه دهید.»
کد خبر: ۵۳۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱ - 28July 2022

شهید کمکی: به فرامین امام امت گوش فرا دهید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید مجید کمکی

«بسمه تعالی‌ای پدر و مادر عزیزم که برای من زحمت‌ها و رنج‌های فراوانی کشیده‌اید و شب‌ها و روز‌ها نخوابیده‌اید تا بلکه مرا بزرگ کنید از شما معذرت می‌خواهم که نتوانستم در پیری عصای دست شما باشم، معذرت می‌خواهم بعضی مواقع به حرف‌های شما گوش نمی‌کردم و شما از من انتظار داشتید بر پیری عصای دست شما باشم و من زا شما طلب آمرزش و مغفرت می‌کنم و امیدوارم مرا بخشید که نتوانستم کمکی به شما کنم؛ و مادر و خواهر عزیزم در مرگ من گریه نکنید، زیرا گریه شما باعث خوشحالی دشمنان و منافقین است و شما با صبر خود مشت محکمی بر دهان این دشمنان و منافقان بزنید، صبر شما باعث خوشحالی روح من است و از برادرانم می‌خواهم راه مرا ادامه دهند و نگذارند اسلحه به زمین افتاده من بپوسد و از بین برود.‌ای جوانان! به فرامین امام امت گوش فرا دهید و جبهه‌ها را پر کنید و درس خود را ادامه دهید، آینده‌سازان این مملکت شما هستید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار