فرمانده کل سپاه پاسداران:

اولویت سپاه، برقراری امنیت حاشیه شهر مشهد است

سرلشکر «سلامی» گفت: مردمی که در حاشیه شهر مشهد زندگی می‌کنند، مردم مومن و شهیدپروری هستند که برقراری هرچه بیشتر امنیت آن‌ها برای سپاه پاسداران در اولویت است.
کد خبر: ۵۳۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 27July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران امروز (چهارشنبه) در بازدید از قرارگاه امنیتی عملیاتی سردار سلیمانی اظهار داشت: مشهد و حاشیه آن به دلیل وجود مقدس حضرت رضا (ع) برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: مردمی که در حاشیه شهر مشهد زندگی می‌کنند، مردم مومن و شهیدپروری هستند که برقراری هرچه بیشتر امنیت آن‌ها برای سپاه پاسداران در اولویت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: برادران ما در قرارگاه شهید برونسی و سپاه امام رضا (ع) تمام تلاش خود را می‌کنند تا تخلفات و درگیری‌ها در حاشیه شهر مشهد کاهش حداکثری داشته باشد.

سردار سلامی گفت: به غیر از برقراری امنیت، انجام فعالیت‌ در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال و اقدامات فرهنگی از دیگر اولویت‌های سپاه پاسداران در حاشیه شهر است.

وی ابراز داشت: خوشبختانه از زمانی که سپاه پاسداران وارد عمل شده و از مجموعه سپاه امام رضا (ع) خواسته شده تا نسبت به محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در حاشیه شهر مشهد اقدام کنند، اقدامات خوبی در سایه برنامه‌ریزی صورت گرفته است که نسبت به تداوم آن نیز تلاش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار