مدیرکل بنیاد شهید استان آذربایجان غربی خبر داد؛

تحصیل 2 هزار دانش‌آموز در مدارس شاهد آذربایجان غربی

«فعال» گفت: دو هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی در ۵۱ مدرسه شاهد استان آذربایجان غربی با عناوین و امتیازهای ایثارگری تحصیل می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ - 25July 2022

خدمت در مدارس شاهد یک خدمت ویژه است/ تحصیل 2 هزار دانش آموز در مدارس شاهد آذربایجان غربی

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، جلسه ستاد شاهد آموزش ‌و پرورش استان آذربایجان غربی امروز (دوشنبه) با حضور «مهدی فعال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، «جواد جنگی» مدیرکل آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی و دیگر اعضا به میزبانی آموزش‌ و پرورش برگزار شد.

فعال در این جلسه با بیان اینکه ایثارگران حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی دارند، گفت: باید زمینه رشد و ارتقای تحصیلی و علمی فرزندان شاهد و ایثارگر فراهم شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی یکی از رسالت‌های ستاد اجرایی شاهد را توجه به تحصیل دانش آموزان خانواده شهدا و ایثارگران دانست و تصریح کرد: خدمت در مدارس شاهد یک خدمت ویژه است، در این‌گونه مدارس فرزندان شهدا، جانبازان و کسانی که با ایثار خود دین خود را به انقلاب ادا کرده‌اند در حال تحصیل هستند و به‌عنوان امانت در دست ما هستند.

وی افزود: در حال حاضر دو هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی در ۵۱ مدرسه شاهد این استان با عناوین و امتیازهای ایثارگری تحصیل می‌کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه از زمان تأسیس این نهاد پربرکت به‌فرمان امام خمینی (ره) به موضوع آموزش نگاه ویژه‌ای صورت گرفته است افزود: بنیاد نگاه ویژه‌ای نسبت به موضوع آموزش ایثارگران دارد و تمام تلاش خود را در این زمین بکار خواهد بست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار