شهید ورمزیار: مرگ بر آمریکا از یادتان نرود

شهید علی ورمزیار در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «دشمن اصلى ما آمریکاست، مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوروى و مرگ بر اسرائیل از یادتان نرود.»
کد خبر: ۵۳۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ - 25July 2022

شهید ورمزیار: مرگ بر آمریکا از یادتان نرود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.  

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید علی ورمزیار

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهدا و الصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

مپندارید آنانى که در راه خدا کشته شده‌اند مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و در نزد پروردگار خویش روزى می‌خورند.

با درود بیکران به پیشگاه حضرت مهدى و نایب بر حقش امام خمینى و ملت شهیدپرور و سلام به روان پاک شهدا ایران.

پدر عزیزم نامم را على نهادى و علی‌وار دینم را یارى کردم به نداى امامان لبیک گفتم و در جبهه حق علیه ظلمت شرکت کردم و امیدوارم همگى حلالم کنید و همگى حسین زمانمان را یارى کنید و پیام به ملت شهیدپرور این است.

دشمنان داخلى و خارجى را سرکوب کنید ما ملت مسلمان قرآن به سینه داریم هرگز امام خود را تنها نمی‌گذاریم از تمام برادران خواهشمندم به نداى هل من ناصر ینصرنى و آیا کسى هست مرا یارى کند که پیام امام حسین (ع) به ملت شهیدپرور ایران این است لبیک گویید، از هیچ قدرتى نترسید و هدفتان الله باشد. هر کس به خدا توکل داشته باشد در برابر هیچ قدرتى قد خم نمی‌کند.

دشمن اصلى ما آمریکاست، مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوروى و مرگ بر اسرائیل از یادتان نرود. دعاى همیشگى خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگهدار.

اگر شهید شدم برایم گریه نکنید براى حضرت على اکبر (ع) گریه کنید که من از على اکبر بالاتر نیستم، اى ملت شهیدپرور ما باید به جبهه برویم و اگر نمی‌توانیم به جبهه برویم در پشت جبهه برای سرکوبى دشمنان داخلى و خارجى به جبهه کمک کنیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها