فرمانده سپاه خراسان جنوبی خبر داد؛

آغاز دومین مرحله رزمایش «کمک‌ مؤمنانه» در خراسان جنوبی

سردار «مهدوی» گفت: دومین مرحله از نهضت کمک‌های مؤمنانه در سال جاری، همزمان با دهه امامت و امامت در استان خراسان جنوبی آغاز شد.
کد خبر: ۵۳۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ - 12July 2022

آغاز دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه/ ۱۷ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «رضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی، امروز (سه‌شنبه) در مراسم توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی که همزمان با دهه امامت و ولایت در بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: دومین مرحله از نهضت کمک‌های مؤمنانه در سال جاری، همزمان با دهه امامت و امامت در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان داشت: تا پایان سال نیز به مناسبت‌های مختلف و در سایر اعیاد پیش رو، مراحل بعدی رزمایش کمک‌های مؤمنانه در خراسان جنوبی اجرایی خواهد شد.

سردار مهدوی مطرح کرد: در این مرحله از رزمایش، با همکاری ارگان‌های مختلف ۱۷ هزار بسته کمک‌معیشتی و ۸۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و ملزومات اولیه خانواده‌هاست که با اولویت مناطق مرزی در استان خراسان جنوبی توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه برای اجرای این مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه، ۳۷ میلیارد تومان هزینه شده است، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰۴ میلیارد تومان بین نیازمندان و مناطق محروم استان توزیع شده است.

سردار مهدوی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه در تأمین جهیزیه، ازدواج آسان، آزادی زندانیان، تهیه بسته‌های بهداشتی، مسکن و آموزش، قدم‌های خوبی به همت نهاد‌های حمایتی، ارگان‌های مختلف و خیران برداشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار