رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

برگزاری کنگره شهدای استان تهران در سال ۱۴۰۲/ استفاده از ظرفیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) در بزرگداشت یادواره شهدا

امیر فولادی گفت: برگزاری یادواره شهدا نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌هاست لذا با همیاری و همدلی تولیت امام‌زادگان، مساجد، سازمان‌های لشکری و کشوری در تسهیل برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا در تهران اقدام کرده‌ایم.
کد خبر: ۵۳۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ - 11July 2022

برگزاری کنگره شهدای استان تهران در سال ۱۴۰۲/ استفاده از ظرفیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) در بزرگداشت یاد شهداامیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در تشریح جلسه‌ مشترک این سازمان و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) که روز دوشنبه سیزدهم تیر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس اظهار داشت: قرار شد نشستی با مسئولین فرهنگی تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) داشته باشیم و نظر به اینکه شهر ری ۵۵۱ شهید به کشور تقدیم کرده است، از ظرفیت‌های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) استفاده کنیم. مقرر شد با همکاری و همراهی همه مردم در ساز و کار‌های مختلف بتوانیم در بزرگداشت یاد شهدا اقدام ارزشمندی انجام دهیم.

امیر فولادی در مورد برنامه کنگره شهدای استان تهران در سال ۱۴۰۲، گفت: قرار است در سال ۱۴۰۲ کنگره شهدای استان تهران برگزار شود که به دنبال آن یادواره‌هایی در تمام تهران بزرگ و شهرستان‌های اطراف تهران برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ادامه داد: برای برگزاری این یادواره ضرورت دارد که از تمام ظرفیت‌های استان تهران استفاده شود؛ لذا بنا داریم در یک هم‌افزایی، همراهی و همدلی از تمام آستان‌های مقدس امامزاده‌ها، مساجد، سازمان‌های لشکری و کشوری برای انجام مسئولیت بزرگ کنگره بزرگداشت شهدا در تهران استفاده کنیم چرا که این شهدا مربوط به مردم هستند.

امیر فولادی گفت: شهدا با هم تفاوتی ندارند. در بزرگداشت شهدا هم سازمان‌های لشکری و کشوری و هم مردم باید دست به دست هم دهند تا کار بسیار خوبی انجام گیرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار