سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران خبر داد؛

پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت یادمان شهدای گمنام «کامیاران»

«شافعی» با بیان این‌که ساخت یادمان‌های شهدای گمنام یکی از اقدامات ماندگار در سطح کشور هستند، گفت: در کامیاران مکان مناسبی برای یادمان شهدای گمنام اختصاص داده شده و ساخت آن تاکنون پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.
کد خبر: ۵۲۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳ - 18June 2022

فلسفه تشکیل بنیاد حفظ آثار، حفظ خاطرات دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «کیوان شافعی» سرپرست فرمانداری شهرستان «کامیاران»، امروز (شنبه) در کارگروه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان، با اشاره به اهمیت اقدامات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ایثارگری در نظام مقدس جمهوری اسلامی، در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد و با خون شهدا درخت انقلاب اسلامی آبیاری شد که اکنون به درختی تنومند و شجره طیبه تبدیل شده و با رهبری حضرت امام خامنه‌ای سردمدار امت اسلامی است.

وی افزود: تمامی برنامه‌ها و اقدامات ما در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، افتخارات ملی و مذهبی محسوب می‌شود و وظیفه هر ملتی حفظ این افتخارات است.

شافعی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه و فلسفه تشکیل و تاسیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حفظ و نشر یاد و خاطره دفاع مقدس است.

سرپرست فرمانداری کامیاران به یادمان شهدای گمنام در این شهرستان اشاره کرد و گفت: یادمان‌های شهدای گمنام یکی از اقدامات ماندگار در سطح کشور هستند که خوشبختانه در کامیاران مکان مناسبی برای این یادمان اختصاص داده شده و ساخت آن تاکنون پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.

حفظ دستاور‌های انقلاب ادای دین به شهداست

حجت‌الاسلام و المسلمین «زارعی» امام جمعه کامیاران نیز در ادامه این جلسه، ساخت یادمان‌های شهدای گمنام و حفظ دستاور‌های انقلاب اسلامی را ادای دین به شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: شهرستان کامیاران شهدای مهاجر و انصار زیادی داشته و همواره قدردان خون پاک شهداست.

وی افزود: یادمان‌های شهدا ظرفیت بزرگ فرهنگی هستند و باید از آن معنویت آن‌ها بهره‌مند شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «زارعی» خواستار پیگیری و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از یادمان شهدای گمنام کامیاران شد و گفت: انتخاب یک فرد با تجربه جهت پیگیری روند ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان، در نظر گرفتن یک نگهبان برای این یادمان و آسفالت جاده مربوط به یادمان، می‌تواند تاثیری مثبتی در روند بهره‌برداری از این یادمان داشته باشد.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار