مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

آثار ادبی دفاع مقدس باید به سمت هنر مخاطب‌شناسی پیش بروند

سردار مرادحاجتی گفت: رویکرد چاپ و نشر کتاب حوزه دفاع مقدس باید به سمت هنر مخاطب شناسی پیش برود تا رغبت جامعه برای گرایش به مطالعه افزایش یابد و در این بین نباید از نسل نوجوان و جوان کشور غفلت کرد.
کد خبر: ۵۲۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 11June 2022

کتاب های حوزه دفاع مقدس باید به سمت هنر مخاطب شناسی پیش بروندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در حاشیه نمایشگاه کتاب خوزستان، بر کیفیت بخشیدن به محتوای آثار ادبی دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: کتاب از ماندگارترین و تاثیرگذارترین راه‌های انتشار هویت حماسی ماست.

وی افزود: در حوزه دفاع مقدس، روند رو به رشد بسیار خوبی در حوزه نشر کتاب صورت گرفته اما نباید از محتوای غنی شده در ارائه محتوای این آثار غافل شویم.

سردار مرادحاجتی گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند پیوند عمیق تری بین کتاب و آحاد جامعه ایجاد کند و خانواده‌ها هم باید حتی به صورت گذرا با یک ارتباط عاطفی و فیزیکی، پای فرزندان شان را به چنین فضاهایی باز کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: رویکرد چاپ و نشر کتاب حوزه دفاع مقدس باید به سمت هنر مخاطب شناسی پیش برود تا رغبت جامعه برای گرایش به مطالعه افزایش یابد و در این بین نباید از نسل نوجوان و جوان کشور غفلت کرد.

وی افزود: نمایشگاه های کتاب باید در طول سال و به مناسبت‌های مختلف به شکل محله محوری در دستور کار نهادهای فرهنگی استان باشد تا دسترسی همه اقشار به انواع کتاب سهولت یابد.

نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی با حضور ۴۰ ناشر معتبر با مشارکت و همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شهرداری اهواز، شرکت فولاد خوزستان، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، صدا و سیمای مرکز خوزستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و موسسه فرهنگی و هنری آب و آیینه از 19 تا 25 خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برپا شده و علاقه مندان می‌توانند از ساعت 18 تا 24 هر شب از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار