مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خبر داد؛

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همدان به مناسبت دهه کرامت

«زارعی» گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت افراد می‌توانند در روز ۲۱ خرداد به صورت رایگان به عضویت کتابخانه‌های عمومی سراسر استان درآیند.
کد خبر: ۵۲۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴ - 09June 2022

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همدان به مناسبت دهه کرامتبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «عاطفه زارعی» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از همه گیری ویروس کرونا کتابخانه‌های عمومی تعداد اعضای کتابخانه کاهش یافت، اظهار داشت: با آغاز شیوع بیماری کرونا در پایان سال ۱۳۹۸ و تعطیلی کتابخانه‌های عمومی اعضای کتابخانه‌های عمومی کاهش یافت.

وی افزود: اما با انجام واکسیناسیون سراسری توسط دولت و کاهش چشمگیر بیماری به ویژه فوتی‌ها و گشایش کتابخانه‌های عمومی، مجدداً عضویت فعال در کتابخانه‌ها روندی افزایشی به خود گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: همچنین پس از پایان همه گیری بیماری کرونا تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی از ۲۸ هزار و ۸۴۱ نفر به ۵۸ هزار و ۶۸ عضو فعال افزایش یافته است.

وی ادامه داد: هم اکنون طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان به مناسبت فرارسیدن میلاد امام هشتم شیعیان در دهه کرامت، اجرا می‌شود.

زارعی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان در روز ۲۱ خرداد ماه با مراجعه به سامانه سامان به آدرس WWW.SAMANPL.IR و دریافت کد تخفیف می‌توانند به عضویت کتابخانه مورد نظر خود درآیند.

وی گفت: پس از آن افراد فرصت دارند تا پایان خرداد ماه با مراجعه به کتابخانه مورد نظر و ارائه کد تخفیف به صورت رایگان عضو شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار