معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

راه‌اندازی بیش از ۵۰ قرارگاه محله‌محور بسیج در استان مرکزی

سرهنگ «گودرزی» گفت: ایجاد قرارگاه‌های محله‌محور با محوریت بسیج در سطح استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته که حل مشکلات مناطق حاشیه‌نشین و خدمت صادقانه به مردم در بخش‌های مختلف، از جمله اهداف این قرارگاه‌هاست.
کد خبر: ۵۲۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ - 09June 2022

راه اندازی ۵۰ قرارگاه محله محور بسیج با رویکرد مسجد محوری در استان مرکزیبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز (پنج‌شنبه) در رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه اراک و توزیع یک هزار بسته معیشتی، اظهار داشت: حرکت به سمت خودکفایی و قوی شدن در همه بخش‌ها رویکرد سپاه در اجرای برنامه‌هاست و سپاه با رویکرد ولایتمداری، انقلابی، مردم‌داری و تأسی به تجربیات گذشته، در بسیاری از حوزه‌ها الگو‌های موفق ارائه کرده و در گام دوم حرکتی شتابنده به سمت تحقق اهداف خواهد داشت.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات معیشتی ناشی از بیماری کرونا، نهضت کمک مومنانه به برکت تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد که بیش از ۵۰ عنوان خدمت در این نهضت به مردم ارائه شد و بسیاری از این خدمت‌ها همچنان ادامه دارند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: سپاه و بسیج در مناسبت‌های مختلف رزمایش کمک مومنانه با رویکرد توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان را همواره در دستور کار گذاشته است که آخرین رزمایش در ماه مبارک رمضان با توزیع ۲۸ هزار بسته معیشتی انجام شد.

وی ادامه داد: این ایام به مناسبت دهه مبارک کرامت، رزمایش کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفت که تا کنون در سطح استان مرکزی بیش از ۵۰۲ هزار بسته معیشتی در سطح استان به همت سپاه و بسیج توزیع شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: ایجاد قرارگاه‌های محله‌محور با محوریت بسیج در سطح استان در دستور کار قرار گرفته که حل مشکلات مناطق حاشیه‌نشین و خدمت صادقانه به مردم در بخش‌های مختلف، از جمله اهداف این قرارگاه‌هاست  و در این راستا، در سطح استان بیش از ۵۰ قرارگاه راه‌اندازی شده و شناسایی آسیب‌ها و نیازسنجی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رویکرد قرارگاه‌های محله‌محور بسیج مسجدمحوری عمل کردن است، گفت: بسیاری از موفقیت‌ها در طول انقلاب اسلامی به برکت مساجد است؛ لذا در گام دوم انقلاب احیای مساجد یک ضرورت مهم محسوب می‌شود.

سرهنگ گودرزی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره در کنار مردم و متعلق به مردم هستند و در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی وفاداری خود به مردم را به اثبات رسانده‌اند، افزود: سپاه و بسیج ما می‌توانیم را در بخش‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند؛ لذا کارنامه درخشان سپاه در بخش‌های مختلف نشان‌دهنده هویت و توانمندی‌های ملت غیور ایران است.

وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم با جهاد تبیین حماسه‌های هویت‌ساز ملت ایران در طول انقلاب اسلامی را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم و جهاد تبیین مهمترین راهکار برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان در جنگ نرم و عملیات روانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار