رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

عنایت اهل بیت این کشور را از گزند دشمن مصون داشته است

آیت الله «حسینی بوشهری» گفت: عنایت و نگاهی که اهل بیت (ع) به این سرزمین دارند پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است و همین عنایت و نگاه اهل بیت (ع) باعث توجه پروردگار به کشورمان شده و این انقلاب را با وجود همه دشمنانی که دارد از گزند مصون داشته است.
کد خبر: ۵۲۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ - 06June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت‌الله «سید هاشم حسینی بوشهری» رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در مراسم روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ، در جمع مردم ولایی و محبین اهل بیت (ع) و زائران حضرت احمد بن موسی (ع) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار داشت: عنایت و نگاهی که اهل بیت(ع) به این سرزمین دارند پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است و همین عنایت اهل بیت( ع) باعث توجه پروردگار به کشورمان شده و این انقلاب را با وجود همه دشمنانی که دارد مصون داشته است.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به اینکه در دهه کرامت و همچنین ششم ذی القعده مقارن با سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) به سر می‌بریم  افزود: امروز روز بزرگداشت احمد بن موسی (ع)  روز پیوند با معنویت، ائمه و امامزادگان است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: پیامبر اکرم (ص) در زمان حیات با برکت خود دو چیز را برای امت اسلام به ودیعه و یادگار گذاشتند که یکی از آنها قرآن کریم و دیگری عترت بود و امامزادگان بعد از ائمه و اهل بیت، عترت یا مرتبط با عترت هستند و علاوه بر این ملجأ و دارالشفا بوده و پناهگاه دلهای خسته و نومید هستند و به تبع آن ما نیز وظیفه داریم عشق و محبت آنان را در دل داشته باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اقتدار نظامی که امروزه به ویژه در دریاها داریم افزود: هیمنه و شهامت رهبر معظم انقلاب اسلامی نگذاشته دشمن چشم طمع به کشورمان بدوزد و خللی در کشور وارد شود اما همین ناوهای دشمن گاه با پهلوگرفتن در ساحل کشوری باعث عوض شدن حاکم آن کشور می‌شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر ظلم و جور میراثی است که از اهل بیت(ع) به ما رسیده  تصریح کرد: اینکه اکنون مقابل ظالمان و ستمگران ایستاده‌ایم به این دلیل است که اهل بیت (ع) مقابل ظالمان ایستادگی کردند و به این باور اعتقاد داریم که زندگی بدون توسل به اهل بیت (ع) برابر با گمراهی است.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار