هراس صهیونیست‌ها از انتقام خون شهید «صیادخدایی»

منابع صهیونیستی گزارش دادند که دستگاه‌های امنیتی این رژیم از بیم انتقام ایران به‌خاطر ترور شهید خدایی قصد دارند کشور‌های بیشتری را در فهرست هشدار برای سفر اتباعشان قرار دهند.
کد خبر: ۵۲۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ - 06June 2022

اسرائیل کشور‌های فهرست هشدار برای سفر اتباعش را افزایش دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از عرب ۴۸، منابع صهیونیستی از اقدام دستگاه‌های امنیتی این رژیم در بررسی افزایش کشور‌هایی خبر دادند که در فهرست هشدار سفر برای اتباع این رژیم قرار دارند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی این رژیم از بیم انتقام ایران بخاطر ترور شهید «حسن صیاد خدایی» در حال بررسی گسترش فهرست کشور‌هایی هستند که در لیست هشدار سفر برای اتباعشان قرار دارند.

در این گزارش آمده است: با توجه به نزدیک شدن موسم تابستان که طی آن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها برای گذراندن تعطیلات به خارج سفر می‌کنند دستگاه‌های امنیتی در حال بررسی این موضوع هستند که علاوه بر ترکیه، اتباعشان را از سفر به کشور‌های بیشتری منع کنند.

لازم به ذکر است که سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده سرهنگ شهید خدایی، که اخیراً در اقدامی تروریستی به شهادت رسید، وعده داد که انتقام خون این شهید را بگیرد.

سردار سلامی در این دیدار رژیم صهیونیستی را مسئول ترور شهید خدایی معرفی و تاکید کرد جمهوری اسلامی انتقام خون این شهید را خواهد گرفت.

شهید خدایی، سرهنگ سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در مقابل منزلش از سوی افراد مسلح موتورسوار ترور شد. رژیم صهیونیستی تاکنون مسئولیت این اقدام تروریستی را نپذیرفته است. با این حال روزنامه نیویورک تایمز درگزارشی عنوان کرد تل آویو پشت ترور شهید خدایی بوده و هدفش از این اقدام تروریستی ارسال پیام هشدار به ایران بوده است.

این اولین باری است که رژیم صهیونیستی یک کارشناس غیرهسته‌ای را در تهران هدف قرار می‌دهد. رژیم صهیونیستی مدت‌هاست که اقدام به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران کرده و شهید محسن فخری‌زاده آخرین مورد از اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار