یادداشت/ حجت‌الاسلام‌ گنابادی‌نژاد

توجه به کودکان و مادران در عملیات‌های فرهنگی

امام خمینی (ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند یاران و سربازان من در گهواره‌ها هستند؛ بر همین اساس با همه احترام به یاوران امروز انقلاب اسلامی در سنین و سطوح مختلف، از این پس در عملیات‌های فرهنگی، انقلابی و اجتماعی باید روی کودکان و به‌ویژه مادران بیشتر از دیگران حساب باز کرد.
کد خبر: ۵۲۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹ - 18May 2022

گروه استان‌های دفاع‌پرس- حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی؛ جاذبه و یاران امام زمان (عج) در مشاهدات و محاسبات روزمره ما دیده نمی‌شوند ولی هستند.

اگر امام خمینی (ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند یاران و سربازان من در گهواره‌ها هستند؛ بر همین اساس با همه احترام به یاوران امروز انقلاب اسلامی در سنین و سطوح مختلف، باید برای سربازان خردسال خمینی کبیر و امام خامنه‌ای در همه اعصار حساب جدید باز کنیم.

به‌رغم سختی‌ها و تلخی‌های موجود در معاش مردم، اما دلبستگی به اهل‌بیت علیهم السلام و امام زمان (عج) خیلی زیاد و عمیق است.

باید از کلیشه‌های تکراری به اصطلاح فرهنگی عبور کنیم. پیدا کردن و خلق کار تمیز فرهنگی بیشتر از بودجه، ساختار و تجهیزات مرهون فکر، اندیشه، اخلاص و همت است.

نباید از عظمت و تأثیرگذاری قدرت نرم اسلام و انقلاب غفلت کنیم. ظرفیت‌های فرهنگی مردم مشهد در بولتن‌ها، سمینارها، پیمانکاران رسانه‌ای و جیغ‌های سفارشی برخی مدعیان فرهنگی معرفی و شناخته نمی‌شود بلکه در میدان عملیات فرهنگی است که توانمندی‌ها و ظرفیت‌های حقیقی شناخته می‌شود.

باصدای بلند فریاد بزنیم که همچنان نام امام خمینی (ره)، رهبر بزرگوار و انقلاب اسلامی در صدر جاذبه‌های مورد انتخاب مردم هستند. از این پس در عملیات‌های فرهنگی، انقلابی و اجتماعی باید روی کودکان و به‌ویژه مادران بیشتر از دیگران حساب باز کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار