فرماندار کنگاور:

تلاش‌های جهادگران برای رفع مشکلات مردم اقدامی پسندیده است

«الماسی» گفت: تلاش‌های جهادگران برای رفع مشکلات مردم اقدامی پسندیده و قابل تحسین است و از همه آنها قدردانی می‌کنم.
کد خبر: ۵۲۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ - 10May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «فرزاد تلاش های جهادگران برای رفع مشکلات مردم اقدامی پسندیده استالماسی» فرماندار شهرستان کنگاور امروز (سه‌شنبه) در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در سپاه کنگاور با اشاره به کمک های جهادی که در بحران های مختلف از جمله کرونا، زلزله، سیل و بسیاری از بحرانها که توسط جهادگران به مردم انجام شده، اظهار داشت: تلاش های جهادگران برای رفع مشکلات مردم اقدامی پسندیده و قابل تحسین است و از همه آنها قدردانی می کنم.

فرماندار کنگاور با اشاره به طرح بزرگ اقتصادی دولت سیزدهم، گفت: تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت در راستای امیدآفرینی در جامعه از مصادیق جهاد تبیین است.

فرماندار شهرستان کنگاور به حرکت مردمی بسیجیان کنگاوری در طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا و نیز اجرای طرح واکسیناسیون اشاره و بیان کرد: سال گذشته چنین ایامی با فوت هموطنانمان به خاطر کرونا مواجه بودیم که در حال حاضر با مدیریت جهادی و همراهی مردم و بسیجیان، شاهد سیر نزولی بیماری و بستری تنها یک نفر در بیمارستان شهیدچمران هستیم و امیدواریم به زودی این ویروس پاکسازی کامل شود.

وی ادامه داد: کار جهادی جهادگران بسیجی بسیار با ارزش تر از آن است که سپاس امثال من بتواند حق زحمات آنها را ادا کند و سپاس خدا نصیب شما و همه جهادگران باد.

فرماندار شهرستان کنگاور در خاتمه با بیان اینکه ارتقای فکری، عملی و اندیشه ای جهادگران بسیجی فوق العاده مهم است، تصریح کرد: جهادگران امروز باید در حوزه جهاد تبیین به بیان دستاوردها و اقدامات مثبت دولت و نظام بپردازند و توطئه های دشمن که باعث منفی شدن اذهان مردم می شود، خنثی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار