رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد؛

اعمال محدودیت‌های جاده‌ای سالروز عملیات بازی‌دراز در کرمانشاه

سرهنگ «دستغیب» گفت: همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین بازی‌دراز، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی از بامداد روز جمعه (۱۶ اردیبهشت) در محور‌های غربی استان کرمانشاه اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ - 05May 2022

اعمال محدودیت‌های جاده‌ای سالروز عملیات بازی دراز در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ «کیخسرو دستغیب» رئیس پلیس راه استان کرمانشاه امروز در خصوص اعمال محدودیت‌های جاده‌ای سالروز عملیات بازی‌دراز در کرمانشاه اظهار داشت: همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین بازی‌دراز، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی از بامداد روز جمعه (۱۶ اردیبهشت) در محور‌های غربی استان اعمال خواهد شد و این محدودیت‌ها با هدف ارتقاء ضریب ایمنی تردد و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در روز برگزاری گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس تردد کلیه کامیون ها و کشنده ها و کامیونت‌ها و همچنین کشنده های ترانزیتی به صورت رفت و برگشت از مسیر اسلام آباد - دالاهو - سرپل ذهاب - قصرشیرین و بلعکس ممنوع است.

دستغیب افزود: در این روز  مسیر جایگزین محور اسلام آباد - قلاجه - گیلانغرب - قصرشیرین و بلعکس تعیین شده که رانندگان این گروه از وسایل نقلیه موظف به تردد از این مسیر هستند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه تصریح کرد: برای روان سازی ترافیک و پیشگیری از سوانح نیز ۹۰ تیم گشتی در جاده های استان حضور داشته و علاوه بر برخورد با تخلفات رانندگی، خدمات ترافیکی مورد نیاز شهروندان را ارائه خواهند کرد.

وی ‌گفت: رعایت قوانین و مقررات، رانندگی بدور از عجله و شتاب زدگی و توجه به تابلوها و علایم، مهمترین توصیه پلیس راه استان به رانندگان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها