معاون سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در رمضان ۱۴۰۱

سرهنگ «بهشتی‌راد» گفت: در ماه مبارک رمضان مجموعا ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.
کد خبر: ۵۱۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ - 30April 2022

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در رمضان ۱۴۰۱به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «سعید بهشتی‌راد» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در برنامه رزمایش کمک‌های مومنانه که به صورت کاروان خودرویی برگزارشد، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان ۲ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه برگزار شد که در مرحله اول ۱۶ هزار بسته معیشتی به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) بین نیازمندان توزیع شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان در مجموع ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد، گفت: این نهضت کمک‌های مومنانه تا ریشه کردن فقر در جامعه ادامه دارد.

وی ارزش هر بسته معیشتی را ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: در مرحله دوم این رزمایش که امروز و به مناسبت عید سعید فطر برگزار شد تعداد ۲۴ هزار بسته معیشتی توسط گروه های جهادی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سرهنگ بهشتی راد خدمت به محرومان و مستضعفان را برای مجموعه سپاه افتخاری بزرگ دانست و افزود: برای توزیع این بسته ها از مشی مولا علی (ع) استفاده کرده و برای حفظ حرمت و کرامت محرومان، بسته های معیشتی را شب هنگام به دست نیازمندان می‌رسانیم.

بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان کرمانشاه توزیع شده است

سرهنگ «ابوذر انوری» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کرمانشاه هم در این مراسم ضمن تشکر از نهادهای انقلابی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بنیاد مستضعفان و خیرین نیک اندیش استان گفت: در این مرحله ۶ هزار بسته معیشتی در شهرستان کرمانشاه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سرهنگ انوری با اشاره به اینکه در مرحله اول این رزمایش که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان کرمانشاه توزیع شد، گفت: این بسته ها که شامل برنج، خرما، مرغ و حبوبات است توسط گروهای جهادی و پایگاه های مقاومت توزیع می‌شود.

وی در خصوص شناسایی نیازمندان نیز گفت: این افراد از طریق پایگاه های مقاومت بسیج در محلات و مساجد توسط بسیجیان شناسایی و در سامانه ای که از قبل طراحی شده اسامی ثبت و توسط گروه های جهادی این اقلام تحویل آنان داده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار