آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اهواز برگزار شد

آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان خوزستان با معرفی نفرات برگزیده در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷ - 19April 2022

آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اهواز برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان خوزستان امروز با معرفی نفرات برگزیده در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام «رضا کلاه کج» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این آیین اظهار داشت: جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه فرهنگ ناب رضوی است وچه چیز بهتر از کتابی است که جامعه را بیش از پیش به سمت امام رضا (ع) این ساحت مقدس و منور نزدیک کند.

 وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) افزود: بی برنامگی آفت زندگی است و کلام معصوم نشان دهنده اهمیت اشاعه فرهنگ و داشتن برنامه در زندگی است.

کلاه کج ادامه داد: در راستای دستیابی به راهکارهای عملی، با برنامه بودن، خواندن کتاب یک عامل مهم ومحوری است که بدون تردید، بازتاب آنچه خوانده می شود باعث حرکت به سمت برنامه ریزی وموفقیت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه سرانه مطالعه در کشور بسیار کم است گفت: یک ایده خوب و جالب توجه برای افزایش سرانه مطالعه این است که با روزی یک صفحه کتاب خواندن می توانیم به تدریج به مطالعه کردن عادت کنیم و این امر قطعا روشی موثر برای افزایش آگاهی در جامعه، ارتقاء سطح مطالعه  وحال خوب مردم می شود.

در پایان این مراسم، برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان خوزستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار