فرمانده سپاه ناحیه بناب:

نباید سبک زندگی غربی به فرهنگ ما تبدیل شود

«حیدری» با انتقاد از رواج برخی رفتارها در جامعه گفت: این سبک از رفتارها سبک زندگی غربی‌گونه است که باید همه ما آگاه باشیم و اجازه ندهیم اینگونه حرکات تبدیل به فرهنگ شود.
کد خبر: ۵۱۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ - 19April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «یحیی حیدری» فرمانده سپاه ناحیه بناب شب گذشته در ضیافت افطاری اطعام علوی با گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت: ارتشیان نماد رشادت و مردانگی هستند. آنان بی‌ریا در کنار دیگر ارگان‌های نظامی، بدون حاشیه و بدون هیچ چشم داشتی همیشه و همه‌جا برای دفاع از میهن و ملت آماده بوده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به فیوضات و برکات ماه مبارک رمضان، گفت: شب‌های قدر فرصتی است برای سازندگی روح و روان انسان، بنابراین تا می‌توانید این فرصت را مغتنم بدانید.

وی با انتقاد از برخی رفتارهای ناپسند در فضای مجازی توسط برخی خانواده‌ها، تاکید کرد: متاسفانه دیده می‌شود عروس را آرایش شده در لایوها در فضای مجازی به نمایش می‌گذارند، این سبک از رفتارها سبک زندگی غربی‌گونه هست که باید همه ما آگاه باشیم و اجازه ندهیم اینگونه حرکات تبدیل به فرهنگ شود.

«حیدری» امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و وطن دانست و افزود: بالای ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم، از شما مادران و خواهران گرامی می‌خواهم مراقب فرزندان خود در مقابل جنگ نرم دشمنان و هجمه‌های عظیم شبکه‌های ماهواره‌های علیه خانواده‌ها، باشید. قطع و یقین بدانید خطر جنگ نرم پیچیده‌تر و سخت‌تر از جنگ نظامیست، بنابراین باید حواسمان باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب ادامه داد: تحریف واقعیت‌ها یکی از برنامه‌های دشمنان در عصر کنونی است، بزرگان باید به نسل جدید تبیین کنند که ایران اسلامی از چه جایگاهی به کجا رسیده است.

وی در خاتمه با اشاره به کمبود آب در کشور، گفت: در فصل بهار و تابستان که مصرف آب بیش‌تر است، خواهشمندیم برای مقابله با بحران کم آبی در مصرف‌های خود صرفه‌جویی کنید و آب را هدر ندهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار