فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد؛

اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان به ستاد آزادی زندانیان غیرعمد در فریدونکار

«برمر» از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان کمک مردم فریدونکنار برای آزادی زندانیان غیرعمد به ستاد مردمی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ - 17April 2022

اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان کمک به ستاد آزادی زندانیان غیرعمد در فریدونکاربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس ار ساری، سرهنگ «محمد برمر» فرمانده سپاه فریدونکنار صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، ستاد مردمی و خودجوش در شهرستان شکل گرفت، اظهار داشت: آزادی زندانیان نیازمند، عائله‌مند و سادات با حمایت نهاد‌های انقلابی و شورای تأمین شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این ستاد به سرعت کار ستادی خود را آغاز و برگزاری پویش‌های مردمی را با حمایت نهاد‌های مردمی در سطح شهرستان فراگیر کرد و در مدت کوتاهی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) جشن گلریزان را با حمایت خیرین نیکوکار و اعضای شورای تأمین شهرستان و مدیران سازمان از استان و شهرستان شکل دادیم.

سرهنگ برمر ادامه داد: پایگاه مقاومت بسیج برای تقویت این حرکت خیرخواهانه نهایت استقبال را داشت و تاکنون مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به ستاد مردمی اختصاص دادند.

این مسئول اضافه کرد: در کنار این امر، تدارک بسته‌های معیشتی به ارزش هر بسته حداقل ۵۰۰ هزار تومان برای خانواده‌های نیازمند زندان اختصاص یافت که در ایام ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

سرهنگ برمر خاطرنشان کرد: این برنامه در قالب رزمایش کمک مومنانه برگزار شد که در طلیعه شیوع بیماری منحوس کرونا توسط رهبر معظم انقلاب تبدیل به فرمان عمومی مردم پایه شد و بسیج هم در کنار مردم از این رزمایش کمک مومنانه، همدلی و مواسات از خانواده‌های نیازمند حمایت ویژه داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها