با حذف اخبار فلسطین؛

«فیسبوک» همسویی مجدد خود با رژیم صهیونیستی را نشان داد

شبکه اجتماعی فیسبوک در اقدامی دیگر در حمایت از رژیم صهیونیستی، ۱۲ صفحه را که اخبار فلسطین و حملات جنایتکارانه روز گذشته اشغالگران علیه نمازگزاران در مسجدالاقصی را پوشش می‌دادند، مسدود کرد.
کد خبر: ۵۱۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 16April 2022

«فیسبوک» همسویی مجدد خود با رژیم صهیونیستی را نشان دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، شبکه اجتماعی فیسبوک در اقدامی دیگر در حمایت از رژیم صهیونیستی، ۱۲ صفحه را که اخبار فلسطین و حملات جنایتکارانه روز گذشته اشغالگران علیه نمازگزاران در مسجد الاقصی را پوشش می‌دادند، مسدود کرد.

مسئولان فیسبوک درحالی صفحات مربوط به اخبار فلسطین را حذف کردند که پیشتر بار‌ها به جانبداری از رژیم صهیونیستی متهم شدند. به عنوان نمونه، در جریان نبرد شمشیر قدس طی سال گذشته بود که فیسبوک اوج جانبداری خود از صهیونیست‌ها را نشان داد.

در آن زمان، بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بحبوحه نبرد «شمشیر قدس» از مدیران فیسبوک خواسته بود تا در حذف محتوای مربوط به حمایت از فلسطینیان در نقاط مختلف، فعال‌تر عمل کنند.

رژیم صهیونیستی روز گذشته جنایات فراوانی را در اراضی اشغالی به ویژه در مسجدالاقصی مرتکب شد. این رژیم در جریان یورش به مسجدالاقصی صد‌ها نفر را زخمی و قریب به ۴۵۰ تَن دیگر را بازداشت کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها