نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعضای انجمن راست‌قامتان

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعضای هیئت‌مدیره انجمن راست‌قامتان در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۱۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵ - 16April 2022

نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعضای انجمن راست‌قامتان/واگذاری ۱۰ هزار خودرو به ایثارگران در حال پیگیری استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‎‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار اعضای هیئت‌مدیره انجمن راست‌قامتان ضمن شنیدن مسائل و مشکلات جانبازان بر حل مشکلات جامعه ایثارگری تأکید کرد و اظهار داشت: کارت هوشمند و شناسنامه سلامت ایثارگران می‌تواند نه تنها به جانبازان بلکه به والدین شهدا اعطا شود و این موضوع باید بررسی و پیگیری شود.

معاون رئیس جمهور درباره مشکلات مربوط به تجهیزات پزشکی گفت: به روز شدن تجهیزات پزشکی در حوزه اروتز و پروتز، ارتقای دانش فنی و تکنولوژی این تجهیزات اهمیت زیادی دارد و در این راستا شرکت متد باید مرکز توسعه فناوری داشته باشد که دانش فنی و تجهیزات را به روز کرده و ارتقا دهد.

وی در مورد برخی درخواست‌های ایثارگران تصریح کرد: ارائه خدمات به موجب قانون و پس از تأمین بار مالی آن صورت می‌گیرد و بنیاد شهید و امور ایثارگران بر این اساس به ارائه خدمات می‌پردازد.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی درخصوص خودروی جانبازان گفت: مطابق قانون بودجه ۱۰ هزار خودروی داخلی برای ایثارگران واجد شرایط در نظر گرفته شده است و بنیاد شهید و امور ایثارگران با مکاتبه با بانک مرکزی و وزارت صمت در حال پیگیری موضوع است.

معاون رئیس جمهور از افزایش حق پرستاری جانبازان در سال جاری خبر داد و گفت: بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش داشته است و حقوق ایثارگران نیز مطابق قانون در سال جاری افزایش می‌یابد و تقویت بیمه دی به منظور ارتقای خدمات رسانی به ایثارگران در برنامه‌های بنیاد قرار دارد.

دکتر عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست در خصوص اروتز و پروتز جانبازان گفت: برخی مشکلات به دلیل کمبود تجهیزات است و باید تأمین اعتبار شود. همچنین برای خرید تجهیزات نظرات جانبازان را نیز جویا می‌شویم، زیرا نظرات آن‌ها با نظر کارشناسان یکسان است.

اعضای هیئت مدیره انجمن راست‌قامتان در این نشست که عادل مهری ورنیاب، مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز حضور داشت، مشکلات و نظرات خود را در زمینه شناسنامه سلامت و کارت هوشمند، تجهیزات پزشکی، حق پرستاری و واگذاری خودروی جانبازان مطرح کردند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار