امام جمعه آبادان:

دشمنان با استفاده از خبرهای جعلی قصد ضربه به نظام اسلامی را دارند

حجت‌السلام غبیشاوی گفت: دشمنان با استفاده از خبرهای جعلی قصد ضربه به نظام اسلامی را دارند لذا انجام کار فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ضروری است.
کد خبر: ۵۱۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ - 15April 2022

دشمنان با استفاده از خبرهای جعلی قصد ضربه به نظام اسلامی را دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» در خطبه های نماز جمعه امروز آبادان اظهار داشت: دشمنان جنگ رسانه‌ای را علیه مسلمانان و کشورمان راه انداخته است لذا به عنوان یک مسلمان باید سواد رسانه را یاد بگیریم و خبرها را از منبع معتبر و مورد اطمینان رصد کنیم.

وی افزود: دشمنان با استفاده از خبرهای جعلی قصد ضربه به نظام اسلامی را دارند لذا انجام کار فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ضروری است.

حجت‌السلام غبیشاوی گفت: هر فرد می‌تواند در جامعه یک رسانه باشد و واقیعت‌ها را بیان و شفاسازی کند و مسوولان را از برخی کاستی‌ها مطلع کند. 

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبادان با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی بیان داشت: ارتش از افتخارات نظام و انقلاب است. بدنه ارتش از فرزندان این انقلاب اسلامی تشکیل شد و در صحنه های مختلف انقلاب در کنار نیروهای انقلابی توطئه‌های دشمنان و ضدانقلاب را خنثی کرد.

خطیب جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به دیدار مسوولان ارشد نظام با رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: فرمایشات رهبری حجت است و مسوولان به این سخنان گوش دهند. ایشان تاکید کردند که مسوولان همانند دولت قبل برنامه‌ریزی خود را معطل برجام نکنند تا آسیبی به اقتصاد کشور وارد نشود.

غبیشاوی همچنین با تبریک سالروز خجسته میلاد امام حسن مجتبی (ع) افزود: سیره و روش زندگی این امام باید تبیین و مداحان شب میلاد این امام را به عزاداری تبدیل نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار