دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرخس

قاضی‌زاده هاشمی در راستای سفر هیئت دولت به استان خراسان رضوی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان سرخس دیدار و پس از بازدید از بیمارستان لقمان حکیم، بخش سی‌تی‌اسکن این مرکز درمانی را افتتاح کرد.
کد خبر: ۵۱۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ - 30March 2022

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرخسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) در راستای سفر هیئت دولت به استان خراسان رضوی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان سرخس دیدار و پس از بازدید از بیمارستان لقمان حکیم، بخش سی‌تی‌اسکن این مرکز درمانی را افتتاح کرد.

معاون رئیس جمهور سپس از بیمارستان لقمان حکیم بازدید و بخش سی‌تی‌اسکن این مرکز درمانی را افتتاح کرد و اظهار داشت: با توجه به جمعیت این شهرستان وجود یک مرکز مجهز به تجهیزات درمانی مورد نیاز بود و امیدواریم این بخش بتواند مانع رفت آمد مردم به شهرستان‌های همجوار شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سپس به دیدار مادر شهید «فیروز احمدی» رفت و خطاب به خانواده شهید گفت: به دیدار شما آمدیم تا مشکلات شما بررسی کنیم و چنانچه درخواستی دارید اعلام کنید.

مادر شهید خطاب به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: خداوند را شاکر هستم که به من توفیق داد و فرزندم در راه اسلام به شهادت رسید، امروز ما فقط به دعای شهدا نیازمند هستیم و درخواست مادی نداریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سپس به دیدار جانباز و آزاده سرافراز «خدارحم علیمیرزایی» رفت و در این دیدار گفت: شهدا زنده و ناظر اعمال و رفتار ما هستند و شما جانبازان باید مروج فرهنگ ایثارگری برای نسل‌های جدید باشید.

وی در پاسخ به سؤال این جانباز در مورد مشکل اشتغال فرزندان خود، گفت: آموزش و پرورش به دنبال جذب ۴۷ هزار نیرو است و فرزندان ایثارگران باید همانند سایر متقاضیان در آزمون استخدامی شرکت و حداقل نمره را کسب کنند.

قاضی‌زاده هاشمیدر پایان دیدار‌ها با اهدای لوح سپاس و شاخه‌های گل و یک جلد کلام الله مجید از این اسوه‌های صبر و مقاومت تجلیل کرد.

وی نماینده ویژه رئیس جمهور همچنین در محل فرمانداری سرخس در دیدار چهره به چهره با مردم تأکید کرد: بخشی از مشکلات مطرح شده در این دیدارها، می‌تواند با همکاری مسئولان شهرستانی و استانی مرتفع شود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های دولتی نباید به دنبال درامد زایی باشند، حل مشکل مردم باید در اولویت باشد و از طرفی با توجه به اینکه امسال سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» است، باید توجه ویژه‌ای به تولیدکنندگان و کارآفرینان شود.

شهرستان سرخس از توابع استان خراسان رضوی در ۱۸۵ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده ۱۳۷ شهید، ۳۰۰ جانباز و ۲۶ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار