دیدار نوروزی فرمانده سپاه استان قم با آیت‌الله سبحانی

سردار «موحد» به مناسبت سال نو، با آیت‌الله «سبحانی» از مراجع عظام تقلید، آیت‌الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان و همچنین با فرمانده انتظامی قم دیدار کرد.
کد خبر: ۵۱۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ - 03April 2022

دیدار نوروزی فرمانده سپاه استان قم با آیت الله سبحانیبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) به مناسبت فرارسیدن سال نو، با آیت الله «جعفر سبحانی» از مراجع عظام تقلید شیعه دیدار کرد و سال نو و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

سردار موحد همچنین در دیدار با آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در قم و تولیت آستانه حضرت معصومه (س)، گزارشی از فعالیت‌های یک ساله قرارگاه نوزده دی به ویژه طرح کریمه اهل بیت که از ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ شروع شد و تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه داشت، را ارائه کرد.

آیت الله سعیدی نیز در این دیدار از برنامه‌های انجام شده توسط سپاه استان قم قدردانی و ابراز خردسندی کرد و گفت: ان شاءالله طرح کریمه اهل بیت (س) در ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشته باشد.

سردار موحد همچنین در دیدار با سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر همکاری بیش از پیش سپاه و نیروی انتظامی اظهار کرد: هر کجا که لازم باشد، سپاه یار و کمک کار نیروی انتظامی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار