نماینده پارلمان لبنان:

«حزب‌الله» به مسئولیت ملی خود برای مقابله با بحران‌ها در لبنان پایبند است

«عزالدین» با اشاره به انتخابات پارلمانی پیش روی لبنان گفت: «حزب‌الله» به مسئولیت ملی خود برای مقابله با بحران‌ها پایبند است.
کد خبر: ۵۱۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ - 03April 2022

«حزب‌الله» به مسئولیت ملی خود برای مقابله با بحران‌ها پایبند استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «حسن عزالدین» نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت سخنانی را در خصوص انتخابات پارلمانی این کشور مطرح کرد و اظهار داشت: حزب‌الله لبنان به مسئولیت ملی خود برای مقابله با بحران‌های کنونی در لبنان پایبند است.

نماینده پارلمان لبنان افزود: برخی از کسانی که از دهه‌های گذشته بر لبنان حکومت کرده و اموال کشور را به سرقت برده‌اند اکنون لیست‌های انتخاباتی معارض آماده کرده‌اند. برخی افرادی که امروز مدعی مبارزه با فساد هستند، خود پیشگام فساد در لبنان به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: حزب‌الله لبنان هیچگاه از مسئولیت خود در تلاش برای حل و فصل بحران‌های داخلی در لبنان شانه خالی نخواهد کرد؛ همانطور که تاکنون به مسئولیت خود در مقابله با رژیم صهیونیستی پایبند بوده است.

پیشتر «شیخ نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفته بود: پس از آنکه طرف‌های خارجی در زمینه تحریم‌های گسترده علیه حزب الله متحمل شکست شدند و در عرصه نظامی و امنیتی نیز توفیقی حاصل نکردند، اکنون سفارتخانه‌های خود را اجیر کرده‌اند تا علیه مقاومت نفرت پراکنی کنند.

وی عنوان کرد: سفارتخانه‌های بیگانه در حال حاضر انواع و اقسام دروغ‌ها و فرافکنی‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا مردم لبنان را در برابر مقاومت قرار دهند. این وضعیت تا زمان برگزاری انتخابات پارلمانی در تاریخ ۱۵ ماه مِی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار