در بیانیه‌ای تأکید شد؛

مردم ایران امام خود را عاشقانه دوست دارند/ ضرورت برخورد قاطع با مسببان جسارت به ساحت امام خمینی (ره)

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن جسارت نابخردانه به ساحت امام راحل از مسئولان قضایی و امنیتی درخواست کرد با مسببان این اهانت، قاطع و انقلابی برخورد شود.
کد خبر: ۵۱۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ - 02April 2022

مردم ایران امام خود را عاشقانه دوست دارند/ برخورد قاطع با مسببانبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت اقدام مذبوحانه اهانت به امام راحل عظیم‌الشان که به امضای آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رسیده به این شرح است:

اقدام بزدلانه در هتک حرمت به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران؛ امام خمینی (قدس سره)، اقدامی جاهلانه و مذبوحانه بود که نخواهد توانست کمترین تأثیری در تخریب شخصیت آن مرد راستین کارزار مبارزه با طاغوت بگذارد.

این جسارت که در آستانه روز ۱۲ فرودین یوم الله جمهوری اسلامی واقع شده است؛ چنگ انداختن بر آفتابی تابان است و جز خذلان هتاکان هیچ پیامدی نخواهد داشت.

ملت ما امام خود را عاشقانه و مؤمنانه دوست دارند و پیوند بین امام و امت پیوندی الهی و آسمانی است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این جسارت نابخردانه از مسئولان قضائی و امنیتی در خواست دارد با مسببان این اهانت که قلب مؤمنین به اسلام و انقلاب را در روز‌های سراسر اقتدار این مرزوبوم به درد آورده است برخورد قاطع و انقلابی نماید.

چهره نورانی امام خمینی این شخصیت بزرگ اسلام و جهان، امروز یک الگوی جهانی برای آزادیخواهان و حق طلبان است و این نورانیت با این زبونی‌ها و جهالت‌ها کم فروغ و خاموش نخواهد شد. یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ.

در آستانه ۱۲ فروردین تمثال امام خمینی (ره) که در میدان مرجعیت این شهر نصب شده بود توسط عده‌ای اراذل و اوباش و افراد ضدانقلاب به آتش کشیده شد و مردم قم نیز روز گذشته پس از نمازجمعه این اقدام رذیلانه را محکوم کردند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار