طی پیامی صورت گرفت؛

تقدیر نماینده ولی فقیه استان گلستان از حضور مردم در تشییع شهدای غواص

حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، طی پیامی از حضور گسترده مردم در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام تقدیر بعمل آوردند.
کد خبر: ۵۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ - 13August 2015

تقدیر نماینده ولی فقیه استان گلستان از حضور مردم در تشییع شهدای غواص

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، طی پیامی از حضور باشکوه مردم استان گلستان در مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام تقدیر بعمل آوردند.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم رب الشهدا و الصدقین

مراسم تشییع شهدای غواص و خط شکن دوران هشت سال دفاع مقدس با مشارکت گسترده و کم نظیر امت شهیدپرور به ویژه مردم شیعه و سنی استان، تابلویی زیبا از همبستگی و اتحاد در برابر دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی ترسیم کرد و گامی بلند در راستای تحقق رهنمودهای حضرت آیت اله خامنه ای درباره همدلی و همزبانی بود.

اینجانب از حضور حماسی و پرشور همه اقشار مردم خصوصاً خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان سرافراز و همت دستگاه های اجرایی استان در مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک و مطهر 13 تن از شهدای غواص تقدیر و تشکر می نمایم.

از درگاه خداوند رحمان برای شهدای بزرگوار علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای مردم عزیز عزت، سربلندی، سلامت و موفقیت روزافزون مسئلت می نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
سید کاظم نورمفیدی

خاطرنشان می شود پیکر مطهر 13 دُردانه دست بسته 15 مردادماه وارد استان گلستان شد و پس از تشییع باشکوه در شهرهای مختلف استان، روز سه شنبه 20 مردادماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در هفت نقطه از استان تدفین شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار