جانباز دوران دفاع مقدس:

وحدت نیرو‌های مسلح از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

امیر «نظام اسلامی» با بیان اینکه وحدت نیرو‌های مسلح از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است، گفت: اقتدار دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.
کد خبر: ۵۱۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ - 07March 2022

وحدت نیرو‌های مسلح از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم جانباز «داوود نظام اسلامی» جانباز دوران دفاع مقدس در گفت‌وگویی در روز میلاد باسعادت حضرت ابالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز، اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا بزرگ جانباز تاریخ انقلاب اسلامی است، رهنمود‌های عالمانه و داهیانه رهبر معظم انقلاب کشتی نظام جمهوری اسلامی را از گردنه‌های خطرناک توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی رژیم جنایت‌کار آمریکا عبور داده است.

 جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه جانبازان، شهدای زنده هستند، تصریح کرد: جانبازان و خانواده این عزیزان باید موردحمایت قرار بگیرند و در شأن این عزیزان از آن‌ها تکریم شود.

وی با اشاره به اینکه جانبازان، شهدای زنده هستند، تصریح کرد: جانبازان و خانواده این عزیزان باید موردحمایت قرار بگیرند و در شأن این عزیزان از آن‌ها تکریم شود.

امیر نظام اسلامی با تأکید بر اینکه وحدت نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش و سپاه، یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: امروز ارتش و سپاه پاسداران به شکل ید واحد در خط مقدم دفاع از نظام و ارزش‌های انقلاب و آرمان امام راحل و شهدا و عزت ملت بزرگ ایران حضور دارند.

 جانباز دوران دفاع مقدس بابیان اینکه قدرت دفاعی جرئت تجاوز به مرز‌های ایران را از ذهن دشمنان پاک‌کرده است، تصریح کرد: اقتدار دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

امیر نظام اسلامی با تأکید بر اینکه توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی معبر گذر از میدان مشکلات است، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح در مسیر راهبرد ارزشمند ما می‌توانیم به این حقیقت دست پیداکرده‌اند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار