معاون استانداری مازندران:

نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد

«سلگی» گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد و همه مردم و دستگاه‌ها بایستی در راستای این رسالت خطیر به پلیس کمک کنند.
کد خبر: ۵۰۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹ - 27February 2022

نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «روح‌الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی و امنیتی استانداری مازندران امروز در نشست تعاملی فرمانده انتظامی استان مازندران که در محل استانداری برگزار شد با اشاره به این که امنیت یکی از مولفه‌های مهم در پیشرفت اقتصادی کشور است، اظهار داشت: حفظ نظم و امنیت، کاری بسیار دشوار است که پلیس با تلاش شبانه‌روزی به خوبی از عهده این وظیفه خطیر در جهت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان برآمده است.

وی افزود: گستردگی ماموریت‌های انتظامی استان مازندران مستلزم تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی پلیس است که انصافاً در راه تامین امنیت از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد: مشارکت اجتماعی مردم با پلیس در امور انتظامی، ترافیکی و امنیتی سبب افزایش نظم و انسجام اجتماعی می‌شود.

سلگی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد و همه مردم و دستگاه‌ها بایستی در راستای این رسالت خطیر به پلیس کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار