وزیر کشور:

اقتضائات رنگ‌بندی کرونا در کشور تغییر خواهد کرد/ مردم دز سوم واکسن کرونا را سریع‌تر تزریق کنند

وحیدی با بیان اینکه رنگ‌بندی‌ها در گذشته قرمز، نارنجی، زرد و آبی بود، گفت: شرایط کنونی رنگ‌بندی با گذشته تفاوت دارد و تمام محدودیت‌هایی که در رنگ بندی قرمز انجام می‌شد امروز صورت نمی‌گیرد و براساس وضعیت موجود رنگ‌بندی‌ها مشخص می‌شود، که باید در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی و تصویب شود.
کد خبر: ۵۰۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ - 22February 2022

اقتضاعات رنگ‌بندی کرونا در کشور تغییر خواهد کرد/ تاکید وزیر کشور بر تزریق دز سوم واکسن کرونابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز (سه‌شنبه) در حاشیه سی و هفتمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه در این جلسه درباره سفر‌های آخر سال و مسافرین و مراکز اقامتی مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: در این جلسه تاکید شد با توجه به فاصله زمانی تزریق دز دوم واکسن تزریق دز سوم برای کارکنان مراکز اقامتی و حمل و نقل پیگیری جدی شود.

وی ادامه داد: با توجه به حجم سفر‌ها به برخی استان‌ها ممکن است ظرفیت اماکن اقامتی تحت پوشش وزارت بهداشت کافی نباشد بر همین اساس پیش‌بینی شد این موضوع به ستاد‌های استانی سپرده شود تا اماکن دیگر هم تعیین شوند.

وحیدی درخصوص اجتماعات مردمی گفت: همچون گذشته بر اجتماعات محدود تاکید شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه رنگ‌بندی‌ها در گذشته قرمز، نارنجی، زرد و آبی بود، افزود: شرایط کنونی رنگ بندی با گذشته تفاوت دارد و تمام محدودیت‌هایی که در رنگ بندی قرمز انجام می‌شد امروز صورت نمی‌گیرد و براساس وضعیت موجود رنگ‌بندی‌ها مشخص شد که باید در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی و تصویب شود.

وی ادامه داد: در این‌ جلسه گزارشی درخصوص وضعیت مدارس، دانشگاه‌ها، اصناف و حمل و نقل و همچنین میزان رعایت پروتکل‌ها در اصناف و ورودی مرز‌ها ارائه شد.

وزیر کشور اضافه کرد: در این جلسه تاکید شد پروتکل‌ها در اصناف باید به طور جدی رعایت شود و امیدواریم نیازی به برخورد نباشد و با این تذکرات موارد رعایت شود.

وی درخصوص فروش بلیط هواپیما گفت: در این جلسه بر داشتن تست پی سی آر منفی و تزریق واکسن کرونا برای فروش بلیط تاکید شد.

وزیر بهداشت درباره محدودیتها در مدارس هم خاطرنشان کرد: در این مدت چهار دانش آموز فوتی داشتیم که ربطی به حضور در مدرسه نداشته است؛ مراکز آموزشی با رعایت شرایط و پروتکل‌های بهداشتی کار خود را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار