مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

پاسداشت شهدا وظیفه‌ای همگانی و رسالتی عظیم است

حجت‌الاسلام «عسگری» گفت: پاسداشت میراث گران بهای شهدای عزیز ‌وظیفه‌ای همگانی و رسالتی بس عظیم است.
کد خبر: ۵۰۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ - 21February 2022

پاسداشت شهدا را وظیفه ای همگانی و رسالتی عظیم دانستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  کرمانشاه امروز در مراسم یادواره 750 شهید شهرستان گیلانغرب ضمن اشاره به مقاومت و مرزداری مردم مقاوم گیلانغرب در 8 سال دفاع مقدس  اظهار داشت‌: مقاومت مردم گیلانغرب شاهکاری در منظومه دفاع مقدس از است که هیچگاه فراموش نخواهد شد‌.

وی در خصوص ماهیت انقلابی و عاشورایی نظام گفت‌: بعد از ۱۴۰۰ سال در ایران اسلامی انقلابی شد که مبدا آن عاشورا بود، انقلاب ما عاشورایی بود، شهیدان عزیز ما الگویشان امام حسین (ع) و شهدای کربلا بود. انقلاب به معنای واقعی مبارک بود که موجی در جهان هویدا کرد و این اراده خداوند بود و هیچگاه نام امام و شهدا و شاگردان امام و حماسه‌های آنها در تاریخ و قلوب مردم به فراموشی سپرده نخواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود: شهدای گرانقدر در راه دفاع از اهداف و ارزش‌های نظام اسلامی به مقامی دست یافته‌اند که تمامی خوبان و اولیای الهی آرزوی دست یافتن به این مقام و جایگاه بسیار والاو ارزشمند را داشته‌اند.

عسگری با تأکید بر این نکته که عزت، اقتدار و امنیت کشور را مدیون از خودگذشتگی های شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های ایثارگر هستیم گفت: پاسداشت میراث گران بهای شهدای عزیز را وظیفه ای همگانی و رسالتی بس عظیم عنوان کرد.

وی با اشاره به این مطلب که نام شهدا در همیشه تاریخ خواهد درخشید، سربلندی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را ماحصل ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرزو بوم دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار