مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت تاکید کرد؛

لزوم روشنگری رسانه‌ها در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمن برای مردم و جامعه

آقازاده گفت: ایران اسلامی دستاورد‌های موفقی در تمام زمینه‌ها داشته است که می‌طلبد رسانه‌ها در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمن برای مردم و جامعه روایتگری و روشنگری کنند.
کد خبر: ۵۰۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰ - 16February 2022

روشنگری رسانه‌ها در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمن برای مردم و جامعهبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «سید صادق آقازاده» مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره جهاد تبیین، اظهار داشت: برای روایت حقایق و واقعیت‌های درخشان انقلاب اسلامی در راستای مقابله با جنگ شناختی و جنگ روایت‌های دشمن باید با تفکر جهادی وارد میدان شد.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه جهاد تبیین برای مبارزه با دشمن و خنثی‌سازی تهدید و تحریم‌هاست چرا که شکست تحریف دشمن، تحریم‌ها را نیز خنثی می‌کند، تصریح کرد: دشمن با تصویرسازی غلط و منفی از انقلاب و جمهوری اسلامی درصدد این است تا دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرد و آن را ناکارآمد جلوه دهد.

وی با توجه به هوشیاری و بصیرت مردم ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان در دوران ۴۳ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی دستاورد‌های موفقی در تمام زمینه‌ها داشته است که می‌طلبد رسانه‌ها در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمن برای مردم و جامعه روایتگری و روشنگری کنند.

آقازاده با اشاره به دستاورد‌های دوران انقلاب اسلامی تاکید کرد: دستاورد‌های بنیادین و معنوی انقلاب اسلامی عمومی و رفاهی، شاخص‌های توسعه انسانی، صنعتی ودفاعی از مواردی است که دشمن در صدد است تا آن را نادیده بگیرد و منجر به ناامیدی مردم شوند.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ با وجود همه گله‌مندی‌ها و مشکلات موجود، افزود: مردم ایران سربلند بار‌ها و بار‌ها ثابت کردند که اگرچه از ناکارآمدی مسئولان در سال‌های اخیر گله‌مندند، اما این گله‌مندی را پای مسئولانی می‌گذارند که با ناکارآمدی نقشه‌های دشمن را در کشور اجرا می‌کنند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه مردم گله مندند، اما این گله‌مندی را پای نظام ننوشته و با هوشیاری و بصیرت پای کار انقلاب تا آخر ایستاده‌اند متذکر شد: امروز همه دغدغه‌مندان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با روشنگری و تبیین موضوعات نقشه‌های شوم دشمن را به ویژه در جنگ نرم نقش بر آب کنند و فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع است.

وی با بیان اینکه در حوزه جنگ نرم باید خرمشهر‌های زیادی را با اتکا به خداوند و تلاش مجاهدانه آزاد کنیم، تصریح کرد: بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت همواره با بصیرت و هوشیاری و نگاه جهادی در این عرصه نیز همگام با عرصه‌های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی در میدان حاضر بوده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده تا به‌عنوان افسران جنگ نرم در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها