شورای راهبری استان البرز با موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران برگزار شد

استاندار البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی ملزم به تبدیل وضعیت ایثارگران هستند. ما امروز مدیون این عزیزان هستیم و باید در راستای خدمت به آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
کد خبر: ۵۰۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ - 14February 2022

شورای راهبری استان البرز با موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز در جلسه شورای راهبری استان البرز که با حضور «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر اعضا در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، بر لزوم تبدیل وضعیت ایثارگران تأکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی ملزم به تبدیل وضعیت ایثارگران هستند. ایثارگران برای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و امنیت و آسایش امروز ما از بهترین هستی خود گذشتند و ما امروز مدیون این عزیزان هستیم و باید در راستای خدمت به آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

استاندار البرز تبدیل وضعیت ایثارگران را یکی از مهم‌ترین تکالیف دستگاه‌های اجرایی نسبت به ایثارگران دانست و افزود: قانون بند «د» تبصره ۲۰ تبدیل وضعیت ایثارگران لازم‌الاجراست. دستگاه‌های اجرایی که تاکنون اقدامی نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران انجام نداده‌اند باید هرچه سریع‌تر نسبت به این موضوع اقدام کنند، بنیاد به همراه سایر مسئولین متولی امر موظف هستند تا ۱۰ اسفند با تهیه گزارش از دستگاه‌های اجرایی ضمن معرفی دستگاه‌های متخلف در این زمینه تا پایان سال نسبت به تبدیل وضعیت تمامی ایثارگران اقدام کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار