پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان در پی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت‌الاسلام «شعبانی» و «قاسمی‌فرزاد» با صدور پیام مشترکی، از مردم استان همدان برای حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر کردند.
کد خبر: ۵۰۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ - 12February 2022

پیام مشترک قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار همدان از حضور حماسی مردمبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در پیام مشترکی، از مردم این استان برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«وَ الْفَجْرِ وَ لَیَالٍ عَشرٍ وَ الشفْع وَ الْوَتْرِ وَ الَّیْلِ إِذَا یَسرِ هَلْ فى ذَلِک قَسمٌ لِّذِى حِجْرٍ»

۲۲ بهمن تداعی‌کننده نصرت خداوند بر مردم شریف ایران‌زمین است. روزی بزرگ‌ که در سایه رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل عظیم‌الشأن و حضور مردم وفادار و مؤمن در صحنه، رژیم منحوس و سرسپرده پهلوی به زباله‌دان تاریخ پیوست .

مردم ایران اسلامی در سالگرد این یوم‌الله بزرگ، بار دیگر  اوج وفاداری خود را به آرمان‌های امام و شهدا به منصه ظهور رساندند و با حضوری معنادار علی‌رغم محدودیت‌های به‌وجود آمده به سبب بیماری کرونا و تبلیغات مسموم جریان‌های معاند و نفاق، نشان دادند که بر سر پیمان خود باصلابت ایستاده‌اند.

در این میام مردم شریف و انقلابی دارالمجاهدین همدان که همواره در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشگام و ثابت‌قدم بوده‌اند، همگام با مردم سرافراز در جای‌جای ایران اسلامی، این‌بار نیز برگ زرین دیگری بر صفحات افتخارات خود در دفاع از انقلاب اسلامی افزودند.

این انقلابِ خدایی، به فضل الهی، رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم غیور و بصیر، علی‌رغم دشمنی‌های کینه‌توزانه استکبار جهانی و ایادی آن، باصلابت و توفنده مسیر پرافتخار خود را طی می‌نماید تا راه خود را که حاصل خون هزاران شهید گران‌قدر و فداکاری ایثارگران و آزادگان سرافراز است را به انقلاب جهانی حضرت بقیه‌الله (عج) متصل نماید، ان‌شاءالله.

بی‌شک هیچ زبانی توان شکر این نعمت الهی و قدردانی از ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی عزیز به‌ویژه مردم انقلابی و شهیدپرور استان همدان را ندارد؛ اما از سر وظیفه قدردان این حضور پرشکوه هستیم و توفیقات روزافزون مردم شریف را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمائیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها