نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

ایستادگی و مقاومت مردم سبب پیشرفت کشور شده است

آیت الله «علما» گفت: ایستادگی و مقاومت مردم سبب پیشرفت کشور شده و باید به جوانان میدان داد زیرا آینده سازان کشور هستند و بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی نیز دانش آموزان هستند که در راه دفاع از کشور به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۵۰۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲ - 07February 2022

ایستادگی و مقاومت مردم سبب پیشرفت کشور شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در آئین افتتاحیه جشنواره نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب در کرمانشاه  برگزار شد، اظهار داشت: از جوانانی که به صورت خودجوش چنین نمایشگاه ارزشمندی را در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برپا کردند، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا سایر دانش آموزان استان کرمانشاه نیز از این نمایشگاه بازدید کنند زیرا مطالب مفیدی را از دستاوردهای انقلاب بیان می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود بر مسئله تبیین انقلاب تاکید کردند و هنگامی که ایشان موضوعی را بیان می‌کنند ۱۰۰ سال آینده را در نظر گرفته‌اند.

آیت الله علما بیان کرد: تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه امری ضروری بوده و یکی از موضوعاتی که نیاز به تبیین دارد شخصیت امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به تبیین دستاوردهای انقلاب کمک می‌کند و هرکس به سهم خود باید در این راستا حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی بر خودکفایی تاکید کردند، خاطر نشان کرد: ایران در ابتدای راه اندازی صنعت هسته‌ای تنها پنج عدد سانتریفیوژ داشت اما با تکیه بر علم و فناوری جوانان تعداد آن آنقدر زیاد شده که از تصور دشمنان خارج است و مقام آمریکایی نیز اعلام کرد تحریم‌ها شکست خورده است.

آیت الله علما اضافه کرد: ایستادگی و مقاومت مردم سبب پیشرفت کشور شده و باید به جوانان میدان داد زیرا آینده سازان کشور هستند و بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی نیز دانش آموزان هستند که در راه دفاع از کشور به شهادت رسیدند.

«مجید یزدان پناه» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه این مراسم اظهار داشت: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در سراسر استان کرمانشاه برپا شده است و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به افزایش آگاهی دانش آموزان کمک می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار