امام جمعه دهدشت:

مشکلات امروز کشور ماحصل تفکر لیبرالیسم و غرب‌گرایی است

حجت‌الاسلام «وحدانی‌فر» گفت: مشکلات امروز کشور ماحصل تفکر لیبرالیسم، غرب‌گدایی، غرب‌گرایی و تفکری است که راه پیشرفت و برون‌رفت از مشکلات را دست‌بوسی و زانو زدن مقابل آمریکا دانستند.
کد خبر: ۵۰۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ - 04February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» امام جمعه دهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فعالان اقتصادی، کارآفرینان و تولیدکنندگان، اظهار داشت: مسائل مهمی در این دیدار مطرح شد و ضرورت دارد که تولیدکنندگان، کارآفرینان و مسئولان نسبت به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه دهدشت گفت: در صنعت خودروسازی به رغم حمایت‌های متعدد، متأسفانه کیفیت پایین و قیمت بالاست و کار به جایی رسیده است که رهبر انقلاب هشدار دادند. امیدواریم دولت و مجلس نسبت به مسئله خودرو در کشور ورود کنند. نباید بی‌تفاوتی‌ها به جایی برسد که ولی امر مسلمین چنین به صراحت در این زمینه ورود کنند.

وحدانی‌فر سپس ضمن تبریک دهه فجر، تصریح کرد: 43 سال از انقلاب با عظمت و از اعجاز قرن‌ها گذشته است و دشمنان در تمامی این سالها سال تلاش کردند تا این نهال جوانه نزند و فعال نباشد. بسیاری از دشمنان گفتند که امسال و چند سال دیگر در تهران جشن می‌گیریم، اما همه به درک واصل شدند و این انقلاب باشکوه، با انفاس قدسی امام (ره) و هدایت‌های رهبری مقتدر دارد راه خود را می‌رود.

وی با اشاره به اینکه برخی این روزها به بهانه وضعیت اقتصادی کشور را با دوره منحوس پهلوی و دوران نوکری ایران برای آمریکا مقایسه می‌کنند که اصلاً قابل قیاس نیست، گفت: در حوزه توسعه و عمران در دوران پهلوی کارنامه‌ای وجود نداشت و جمعیت 35 میلیون نفری که اکثراًدر روستا زندگی کرده و از حداقل امکانات رفاهی محروم بودند و در شهرهای کوچک هم خدمات رفاهی معنایی نداشت.

امام جمعه دهدشت اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه برق، تولیدات کشاورزی، صنعت، فناوری، بهداشت، فولاد، راه و دیگر حوزه‌ها خدمات گسترده‌ای انجام شده است.

وحدانی‌فر با بیان اینکه امروز منکر مشکلات نیستیم، افزود: مشکلاتی هم وجود دارد که ماحصل تفکر لیبرالیسم، غرب‌گدایی و ماحصل تفکر غرب‌گرایی و تفکری است که راه پیشرفت و برون‌رفت از مشکلات را دست‌بوسی و زانو زدن مقابل آمریکا دانستند.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: هر کجا تفکر انقلابی بود ما به نتیجه رسیدیم. افتخار می‌کنیم که انقلاب شکوهمند اسلامی به این جایگاه رسیده است و به لطف خداوند تا انقلاب به دست حضرت ولی عصر (عج) برسد، ذره‌ای از آرمان‌ها کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار