نماینده ولی فقیه در مازندران:

ظهور در گرو نزدیک شدن به قرآن است

«محمدی لائینی» با بیان اینکه طولانی شدن غیبت، نشای از عدم آمادگی ما برای ظهور است، گفت: باید با قرآن که حجت ظاهری خداوند است طوری معامله کنیم که نشان دهد آماده ظهور هستیم.
کد خبر: ۵۰۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 30January 2022

ظهور در نزدیک شدن به قرآن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه قرآنی استان با بیان اینکه امروز بشر دچار تحیر اقوم‌یابی است و اقوم را باید در قرآن پیدا کنیم، اظهار داشت: گم شده بشر در قرآن است و باید آن را جدی بگیریم و برای دست کم گرفتن فعالیت‌های قرآنی استغفار کنیم تا مشمول شکایت خداوند نشویم.

وی افزود: ارکان شورا در سه کارگروه آموزش، ترویج و پزوهش می‌چرخد و هر کدام از این کارگروه‌ها باید سند راهبردی شورایی قرآنی را مطالعه و اجرایی کند و برای عملیاتی کردن آن طرح‌های لازم را تهیه کند.

محمدی لائینی آموزش را در دروازه ورودی نسل جوان و نوجوان به قرآن دانست و بیان داشت: امروز کار آموزش حدود ۹۵۰ خانه و موسسه‌های قرآنی در استان انجام می‌شود و باید به اهمیت قرآن توجه شود و خانواده‌ها برای آموزش قرآن باید هزینه کنند.

امام جمعه ساری بر لزوم کمک به موسسه‌ها و رفع موانع فراروی آن‌ها تأکید کرد و افزود: باید خواسته‌های آن‌ها در شورای فرهنگ عمومی با پشتوانه محکم‌تری مصوبه بشود و با قوت به کار خود بپردازند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید به قرآن نزدیکتر بشویم چراکه قرآن ثقل اکبر است و طولانی شدن غیبت نیز از عدم آمادگی ما برای ظهور است و باید با قرآن که حجت ظاهری خداوند است طوری معامله کنیم که نشان دهد آماده ظهور هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار