استاندار مازندران:

نیازمند بازنگری در سیستم‌های اداری هستیم

«حسینی‌پور» گفت: امروز نیازمند بازنگری اصلی حقیفی در سیستم‌های اداری هستیم و ادارات باید متحول و نوسازی شوند.
کد خبر: ۵۰۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷ - 20January 2022

نیازمند بازنگری در سیستم‌های اداری هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان جویبار با عنوان اینکه شعار حجت الاسلام رییسی «ما می‌توانیم» بود که در امتداد شعار حاج «قاسم سلیمانی» است و شاخصه اول شهرستان جویبار دینداری این مردم است، اظهار داشت: از قدیم علمای بزرگی در این منطقه و مردم دینداری در این شهرستان حضور داشتند.

وی سخت کوشی و پرتلاش بودن و روی پای خود ایستادن را از دیگر شاخصه‌های منحصربفرد مردم این دیار دانست و با بیان این که همین مهم جویبار را بین المللی کرد و ورزش کشتی را در جهان اول کرد، افزود: وَضعیت فعلی این شهر در حد مردم و قهرمانان این منطقه نیست و باید به مقصد گردشگری تبدیل شود و بهترین ساحل از نظر کیفیت را این شهرستان دارد و راهبرد ۲۵ سال آینده با کمک نخبگان این شهرستان باید تدوین شود.

استاندار مازندران با اشاره به این که نامدار‌ترین ورزشکاران دنیا در این شهرستان باید گردهم بیایند، بیان داشت: جوییار نباید ضعیف اداره شود و شهری که مردم شان سخت کوش هستند، ظرفیت‌های والا و علمای بزرگ و قهرمانان ملی و بین المللی و شهیدان والامقام دارد باید متحول شود.

وی با اشاره به اینکه امروز نیازمند بازنگری اصلی حقیفی در سیستم‌های اداری هستیم و ادارات باید متحول و نوسازی شوند و وضعیت فعلی اداری استان پاسخگوی تحول مدیریتی و روزمرگی پاسخگوی نیاز‌های جوانان ما نیست، تصریح کرد: در استانداری کارگروه تحول اداری تشکیل شده است.

حسینی‌پور گفت: مازندران با توجه به ظرفیت‌های گردشگری باید در حوزه‌ی اداری الکترونیک شود و مردم نباید پشت صفوف ادارات معطل شوند و اگر سیستم سنتی و کاغذی از ادارات برداشته شود فساد برچیده می‌شود و راه مبارزه با فساد بگیر و ببند نیست و باید شفافیت در مبارزه با فساد صورت گیرد و جوانان در پروژه‌های مهم جویبار باید مشارکت کنند.

وی ابراز کرد: از طریق شفافیت مصمم هستیم با هرگونه فساد اداری برخورد کنیم، بر سر منافع مردم با احدی تعارف نداریم و شخصا در برخورد با خاطیان در ادارات ورود می‌کنیم و اگر مردم پای صحنه بیایند مبارزه با فساد میسر خواهد شد. بخشی از مشکلات توسعه‌ای استان مربوط به مبارزه با فساد است.

استاندار مازندران افزود: جویبار در منتهی الیه روستا‌ها وجود دارد تنها مختص به شهر نیست و برای اقتصاد روستا برنامه مشخصی داریم و بانک‌ها را برای تحقق این مهم پای کار آوردیم و از دانشگاه‌ها تفاضا کردیم پای کار بیایند و از جمعیت ۴۵ درصدی روستا‌ها برای توسعه اقتصاد روستا باید بهره لازم ببریم.

حسینی پور یادآور شد: بزرگان شهرستان جویبار پیش قدم شوند تا بتوانیم واگرایی را کنار بگذاریم و همدل و یکدل بشویم و منافع فردی را کنار بگذاریم و به منافع جمعی بپردازیم تا جویبار به یک شهرستان مقصد گردشگری تبدیل شود.

استاندار مازندران گفت: با مدیرعامل بانک پاسارگاد مذاکره کردیم بابت ورزش کشتی در شهرستان جویبار و احداث موزه کشتی که در آینده نزدیک در این شهرستان آغاز خواهد شد و از همه ورزشکاران قهرمانان جویباری می‌بایست تجلیل شود.

در این مراسم از زحمات «سیدعلی اسد» قدردانی شد و «کمال رستمعلی» به عنوان فرماندار جدید جویبار معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار