سردار حق‌طلب:

اردو‌های راهیان نور اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج از برگزاری اردو‌های «راهیان نور» در اواخر سال ۱۴۰۰و اوایل ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ - 11January 2022

اردو‌های راهیان نور برگزار می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «احمد حق‌طلب» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در سال ۱۴۰۱، از برگزاری مجدد اردو‌های راهیان نور در سال جدید خبر داد و اظهار داشت: مردم طی سال‌های گذشته استقبال بی‌نظیری از اردو‌های راهیان نور با سفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس داشتند.  

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه تأکید کرد: هفت میلیون نفر در آخرین مرحله اردوی راهیان نور که قبل از شیوع کرونا برگزار شد از یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید کردند.

سردار حق‌طلب بابیان اینکه به خاطر شیوع بیماری کرونا در کشور، دو سال برنامه‌ها به‌ویژه برگزاری اردو‌های راهیان نور متوقف شد، اضافه کرد: زیرا طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکان تجمع وجود نداشت.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه از برگزاری اردو‌های «راهیان نور» در اواخر سال ۱۴۰۰و اوایل ۱۴۰۱ خبر داد و تصریح کرد: با توجه به کمرنگ شدن رنگ مناطق مختلف کشور در بحث بیماری کرونا و اطلاعات دریافت شده از ستاد ملی مبارزه با کرونا در صورت استمرار شرایط کنونی، اردو‌های راهیان نور را در اسفند ۱۴۰۰و در سال جدی برگزار خواهیم کرد.

سردار حق‌طلب اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج هفته گذشته جلسات مختلفی را برگزار کردند و این موضوع را از جوانب مختلف را بررسی کردند، در صورت استمرار شرایط فعلی، این برنامه فرهنگی برگزار خواهد شد.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار