مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

فضای لرستان با پیکرهای شهدای گمنام عطرآگین می‌شود

سرهنگ رشیدی گفت: همزمان با ایام فاطمیه‌، فضای استان لرستان با حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس عطرآگین می‌شود.
کد خبر: ۴۹۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 02January 2022

فضای «لرستان» با پیکرهای شهدای گمنام عطرآگین می‌شود

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در  گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: زمانی که  طبق درخواست خانواده شهید «باب الله داودی» قرار شد پیکر مطهر این شهید والا‌مقام به زادگاه خودش منتقل شود به مردم شهید‌پرور بروجرد قول داده شد که یک شهید گمنام جایگزین شود.

‌مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان افزود: ‌همزمان با ایام فاطمیه، استان لرستان میزبان سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود که در شهرستان‌های «دورود»، «چالانچولان» و  «اشترینان» به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این شهدای گرانقدر روز 14 دی به مرکز استان وارد می‌شوند و پس از برگزاری مراسم شبی با شهدا به مکان‌های مشخص شده منتقل خواهند شد.

رشیدی تصریح کرد: فرماندهان نواحی سپاه بروجرد و دورود جهت همکاری، شرکت نیروهای تابعه در مراسم و کمک به تامین نظم و امنیت با سایر دستگاه‌های نظامی و امنیتی اقدام می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه فرماندهی ارتش استان نسبت به اعزام گروه موزیک برای مراسم خاکسپاری شهدا در شهرهای دورود و بروجرد اقدام می‌کند، تصریح کرد: نیروی انتظامی نیز نسبت به برقراری نظم و امنیت این مراسمات خاکسپاری شهدای گمنام  اقدام خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای استان نسبت به پخش تیزر تبلیغاتی مراسم شبی با شهدا و تشییع و تدفین، پوشش خبری و فضا سازی رسانه‌ای به منظور حضور گسترده مردم در شهرستان‌های دورود و بروجرد اقدام می‌کند.

رشیدی بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص ابلاغ دستورالعمل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم و تامین ماسک، تیم های پزشکی و اورژانس در شهر‌های دورود و بروجرد اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها