امام جمعه آبادان:

همه مردم آزاده جهان به سردار سلیمانی ادای احترام می‌کنند

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: نام شهید سلیمانی نامی ماندگار و آشنا در همه جهان است و همه مردم آزاده به این سردار بزرگ ادای احترام می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ - 31December 2021

همه مردم آزاده جهان به سردار سلیمانی ادای احترام می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» امام جمعه آبادان امروز در خطبه‌ های نمازجمعه این هفته آبادان اظهار داشت: نام شهید سلیمانی نامی ماندگار و آشنا در همه جهان است و همه مردم آزاده به این سردار بزرگ ادای احترام می‌کنند.

وی از سردار سلیمانی به عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار یاد کرد و افزود: شهید سلیمانی نه فقط در میدان جنگ، بلکه در تمامی زمینه‌ها اسطوره بود.

امام جمعه آبادان با بیان این که سردار سلیمانی با شهادت، مزد خود را از خداوند گرفت، ادامه داد: نسل جوان کشور نیاز دارد الگوها و قهرمان‌های عصر خویش را بشناسد و به هویت و باور ملی کشورش بیشتر افتخار کند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از خطبه‌ها به حوادث سال ۸۸ اشاره کرد و آن را توطئه برنامه‌ریزی شده دشمن دانست و متذکر شد: ۹ دی روز اعلام وفاداری ملت با ولایت فقیه، نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب است.

وی حضور مردم را در روز ۹ دی در دفاع از ولایت فقیه و مقدسات بیان کرد و افزود: هدف از برگزاری بزرگداشت این حماسه، تجدید میثاق مجدد با رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه است.

خطیب جمعه آبادان بیان داشت: اعلام حمایت و وفاداری مردم از نظام و رهبری، تقویت جایگاه نظام اسلامی و اتحاد ملی و به حاشیه رفتن فتنه‌گران بخشی از دستاوردهای حماسه مردمی و بزرگ ۹ دی است.

وی در ادامه خواستار ساماندهی جاده‌ها در جنوب غرب خوزستان شد و گفت: حادثه دلخراش تصادف زنجیره‌ای در جاده خرمشهر به اهواز که باعث فوت ۱۰ نفر و مصدوم شدن چندین نفر شد مردم خوزستان را داغدار کرد و وقوع چنین حوادثی نشانگر مدیریت ضعیف در این بخش است.

حجت الاسلام غبیشاوی در پایان گفت: بخش عظیمی از ثروت کشور در خوزستان تامین می‌شود و وجود چنین جاده‌های مرگ آفرین در استان پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار