بانوی هنرمند کرمانی:

شهید سلیمانی اسطوره شجاعت و انسانیت در جهان است

«قاسم‌زاده» گفت: شهید سلیمانی که اسطوره شجاعت، دلاوری و انسانیت در ایران و جهان است باید گفت: چه چیزی از این ارزشمندتر که این هنر که مختص فرهنگ و باورهای مردم کرمان است به این شهید بزرگ اختصاص یابد.
کد خبر: ۴۹۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ - 22December 2021

«صدیقه قاسم‌زاده» بانوی هنرمند کرمانی که از تابلوی تمثال شهید سلیمانی وی در جشنواره فانوس استان کرمان رونمایی شد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در رابطه با کار زیبایی که تمثال شهید سلیمانی را با تلفیق سه هنر نقاشی، مس و پته دوزی به تصویر کشیده است اظهار داشت: شهید سلیمانی اسطوره شجاعت، دلاوری و انسانیت در ایران و همه جهان است باید گفت که چه چیزی از این ارزشمندتر که این هنر که مختص فرهنگ و باورهای مردم کرمان است به این شهید بزرگ اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: این تابلو در ابعاد 50 در 65 است و به مدت 8 روز برای ساخت این تابلو زمان صرف شد تمامی کار از پته دوزی است و چهره ها را با نقاشی طراحی شده است و جاهایی که باید سایه پردازی می شد را با مس نشان داده شد.

قاسم‌زاده گفت: روی صحبتم به جوانانی است که سرشار از ایده های جدید و خلاقیت هستند امروزه چیزی که مانع حرکت و بروز ذهن‌های خلاق می‌شود شاید شرایط اقتصادی کنونی جامعه است اما معتقدم نه تنها در کار و حرکت‌های اقتصادی بلکه در تمامی مراحل زندگی اگر ترس و نگرانی از چه شودها را کنار بگذاریم و شروع کنیم حتما نتیجه می‌گیریم.

این بانوی هنرمند افزود: من در ابتدای کار حتی در خرید وسایل هم دچار مشکل بودم اما شروع کردم و باید گفت که مهم حرکت کردن است و ذهنیت هر انسان است که او را رشد می دهد.

ارادت به تمثال شهید سلیمانی با تلفیق هنر نقاشی، پته دوزی و مس

ارادت به تمثال شهید سلیمانی با تلفیق هنر نقاشی، پته دوزی و مس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار