فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

مرزبانی برای حفظ امنیت جمهوری اسلامی آماده جانفشانی است

سردار «شجاع» گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی اشراف کاملی نسبت به مأموریت‌های نیروهای مسلح به‌خصوص مرزبانی دارند؛ بر همین اساس مرزبانی نیروی انتظامی در تبعیت از فرمانده معظم کل قوا و در جهت حفظ اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی از هیچ مجاهدتی دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۴۹۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ - 17December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی که برای بازدید میدانی از پاسگاه‌های مرزی به شهرستان سرخس سفر کرده است در جمع مرزبانان ستاد هنگ مرزی این شهرستان اظهار داشت: به برکت مجاهدت نیروهای مسلح و آحاد مردم امروز در آسایش و امنیت در ایران اسلامی زندگی می‌کنیم، کشوری که چشم تمام دنیا به‌ویژه مسلمانان جهان به سمت آن دوخته است.

وی افزود: امنیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبان زد عام و خاص است که در تأمین بخش مهمی از این امنیت مرزبانان نقش مؤثر و تعیین‌‌کننده‌ای دارند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید بسیاری در حوزه فرماندهی انتظامی دارند و همواره از اقداماتی که توسط این نیرو صورت گرفته قدردانی نموده‌اند و این بسیار ارزشمند است.

شجاع در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین اهداف انقلاب جمهوری اسلامی ایران پرداخت و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک کشور انقلابی حامی و پشتیبان مسلمین و مستضعفین است، امروزه جمهوری اسلامی ایران الگویی برای بسیاری از کشورهای دنیا شده است.

فرمانده ارشد مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در قله اقتدار قرار دارد تصریح کرد: مرزبانی به‌عنوان خط مقدم تأمین امنیت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا مرزبانان وظایف بسیار مهمی بر عهده دارند؛ بر همین اساس باید نسبت به مأموریت‌های محوله حساس باشند و از امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارند به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وی در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت جایگاه مرزبانی در برقراری امنیت پایدار اشاره کرد و عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی اشراف کاملی نسبت به مأموریت‌های نیروهای مسلح به‌خصوص مرزبانی دارند؛ بر همین اساس مرزبانی نیروی انتظامی در تبعیت از فرمانده معظم کل قوا در جهت حفظ اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی از هیچ مجاهدتی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد : مرزبانی در دین مبین اسلام امر مستحبی است که به همه توصیه شده است و از دیدگاه ائمه معصومین علیهم السلام دارای جایگاه ویژه‌ای است.

شجاع در بخش پایانی سخنانش تأکيد کرد: مرزبانان باید در کنار حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در برخورد با نیروهای تحت امر و همچنین مرزنشینان از اخلاق، رفتار و برخورد بسیار خوبی برخوردار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها