دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران با ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در سه‌شنبه‌های دیدار با هفت خانواده شهید و ایثارگر دیدار کرد.
کد خبر: ۴۹۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ - 07December 2021

دیدارچهره به چهره مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران با ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار‌های چهره به چهره با هفت نفر از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به سؤالات و درخواست های‌ایشان پاسخ داد.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌ها در این دیدار‌ها با اشاره به تحقق درخواست‌های ایثارگران در چهارچوب قانون و مساعدت حداکثری در موارد پیش‌بینی‌نشده و خاص اظهار داشت: این‌که ما با پاسخگویی سریع و باکیفیت، اعتماد جامعه هدف را به دست‌آوریم و ایثارگر به این اطمینان برسد که برای انجام درخواستش لازم نیست به‌صورت حضوری مراجعه کند، سبب ایجاد امنیت خواهد شد و ما باید در مجموعه بنیاد شهرستان‌ها این دیدگاه را دنبال کنیم.

در این ملاقات عمومی، درخواست‌های ایثارگران از جمله درمان، مسکن، خدمات رفاهی و اجتماعی، تحصیلی، اشتغال و تسهیلات مورد بررسی قرار گرفت و جهت رفع آن راه حل‌هایی از طرف مدیرکل ارائه و مساعدت‌های لازم صورت گرفت.

گفتنی است اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران افتخار خادمی از هشت هزار و ۵۰۰ شهید، ۲۱ هزار و ۲۰۰ جانباز و یک هزار و ۳۸۷ آزاده دوران دفاع مقدس را در ۱۵ شهرستان تابعه به عهده دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار