حجت‌الاسلام قمی در بازدید از نمایشگاه «همین دَست‌افشانیِ حروف»:

آثار هنری دانشجویان سوره در فضای شهری استفاده شود/ طلیعه مبارک همکاری حوزه هنری و دانشگاه

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از نمایشگاه «همین دَست‌افشانیِ حروف»، گفت: به کارگیری این تابلو‌ها در تبلیغات، اِلمان‌های شهری و معماری علاوه بر تشویق و ایجاد انگیزه برای خلق آثار هنری فاخر، باعث دیده شدن هنرمندان جوان می‌شود.
کد خبر: ۴۹۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 12December 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و «محمدمهدی دادمان» رئیس حوزه هنری از نمایشگاه گروهی خط نگاره‌های دانشجویان سوره و هنرجویان روح الله دلخانی با عنوان «همین دَست‌افشانیِ حروف» که در گالری ابوالفضل عالی در حال برگزاری است، بازدید کردند.

حجت‌الاسلام قمی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: بسیار خوشحالم که دانشگاه سوره با همکاری حوزه هنری نمایشگاه مشترکی را از هنر دانشجویان خود برگزار کرد. این آثار با مضامین مکتبی، توسط دانشجویانی خلق شده است که بیشتر آن‌ها خانم هستند. از نکات برجسته این نمایشگاه، به فروش رفتن تعدادی از تابلو‌ها است. ان‌شاءالله این نمایشگاه طلیعه همکاری‌های جدیدتری بین دانشگاه سوره و حوزه هنری باشد.

وی در ادامه افزود: به کارگیری این تابلو‌ها در تبلیغات، اِلمان‌های شهری و معماری علاوه بر تشویق و ایجاد انگیزه برای خلق آثار هنری فاخر، باعث دیده شدن هنرمندان جوان می‌شود.

نمایشگاه گروهی خط نگاره‌های دانشجویان سوره و هنرجویان روح اله دلخانی با عنوان «همین دَست‌افشانیِ حروف» از تاریخ سه‌شنبه ۱۶ آذر تا ۲۴ آذر، روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برقرار است.

از نکات برجسته این نمایشگاه می‌توان به اکثریت شرکت‌کنندگان دانشجویان دختر اشاره کرد که با فروش تعدادی از تابلو‌های در معرض نمایش، زمینه اشتغال‌زایی و کسب درآمد را برای خود فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار