برگزاری کارگاه آموزشی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس خراسان رضوی+ تصاویر

کارگاه تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس باهدف شناسایی راهکارهای ایجاد وحدت رویه در ارائه این درس در سطح دانشگاه‌های استان خراسان رضوی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ - 11December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، اولین نشست و کارگاه تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس باهدف شناسایی راهکارهای ایجاد وحدت رویه در ارائه این درس 2 واحدی در سطح دانشگاه‌های استان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، «محمود اسکندری» مدیر آموزش و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و جمعی از اساتید در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: امیدواریم این نشست به‌صورت مستمر برگزار شود تا ضمن تبادل تجارب توسط اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس، بتوانند از این تجارب در جهت ارتقا این مأموریت استفاده کنند.

وی گفت: تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی باید دانشجو محور باشد و اساتید باید دانشجویان را به سمت تحقیق و پژوهش در حوزه معارف دفاع مقدس که تولید مقاله و پایان‌نامه را به همراه خواهد داشت سوق دهند.

در این کارگاه یک روز اندیشه‌ورز که به‌صورت وبینار برگزار شد اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس از سراسر استان در خصوص راهکارهای ایجاد وحدت رویه در ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

همچنین در این کارگاه «سیدنعمت‌الله سجادی» معاون ارشد مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سرهنگ پاسدار «جواد قاصد نظامیان» مدیر دانشنامه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار