معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

بنیاد شهید در ترویج نماز، عفاف و حجاب باید پیشگام باشد

سردار سلیمانی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه نماز، عفاف و حجاب نیز باید به عنوان نهاد انقلابی پیشگام باشد و تمام تلاش خود را در جهت تعالی برنامه‌های شورای اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران به کار گیرد.
کد خبر: ۴۹۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ - 07December 2021

بنیاد شهید در ترویج نماز، عفاف و حجاب باید پیشگام باشدبه گزارش حماسه و جهاد دفاع‌پرس، یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (دوشنبه) در سومین نشست شورای اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر فضیلت اهتمام به فرهنگ نماز و امر به معروف و نهی از منکر در بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان «افضل نهادها» اظهار داشت: بنیاد شهید «بیت الشهدا» است و به فرموده حضرت امام (ره) خدمت به خانواده‌های شهید، خدمت به نبی اکرم (ص) است.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه نماز، عفاف و حجاب نیز باید به عنوان نهاد انقلابی پیشگام باشد و تمام تلاش خود را در جهت تعالی برنامه‌های شورای اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران به کار گیرد. در سال جاری نیز برنامه‌های مرتبط با فرهنگ نماز با کیفیت مضاعفی اجرایی خواهد شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مفاهیم عمیق و ارزشمندی مانند نماز، عفاف و حجاب باید در برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گنجانده شود، گفت: در زمینه اقامه نماز باید با هماهنگی و هم‌افزایی بیش از پیش کار کنیم. نماز اول وقت برکات فراوانی را به دنبال دارد و هر چه داریم از نماز است و باید نسبت به آن توجه داشته باشیم. نگاه به نماز باید عمیق باشد تا تأثیرگذاری لازم را داشته باشد.

وی افزود: در فعالیت‌ها و برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران باید توجه به نماز در دستور کار قرار گیرد. حوزه فرهنگی تأثیرگذاری بسیار خوبی دارد که باید از آن هوشمندانه استفاده شود.

سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز نیز در این نشست گفت: حضور در این جلسه که در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم اتفاقات خوبی را در حوزه اقامه نماز رقم بزنیم. همه ما خدمتگزار خانواده‌های معظم شهدا هستیم و نسبت به آن عزیزان احساس تعلق خاطر می‌کنیم.

زرهانی ادامه داد: حاضران در این جلسه جامع هدف وسیعی را در اختیار دارند که باید از این فرصت به درستی استفاده شود. باید به این موضوع توجه شود که اعضای جامعه ایثارگری سفیران ما هستند و باید خدمات شایسته‌ای به آن‌ها ارائه شود. در حقیقت خانواده‌های معظم شهدا شجره طیبه هستند و باید همواره گرامی داشته شوند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز و مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور افزود: یکی از ظرفیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکل‌هاست که تأثیرگذاری بالایی دارند و باید هوشمندانه از آن در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود.

در این نشست، عباس کاهه مدیرکل حوزه نمایندگی، ولی فقیه، حجت الاسلام محمد حسن کاویانی‌راد معاون نماینده، ولی فقیه در امور منابع انسانی، محمد مهدی مومنی‌ها معاون نماینده، ولی فقیه در امور فرهنگی، سیدمرتضی حسینی مدیرکل امور هنری، عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، سید مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی، داود نورچه‌ئی مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات، رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات، فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج، شاهرخ رامزی مدیرکل پشتیبانی و مهندسی، افشین کرمی مدیرکل توسعه منابع انسانی، حجت‌اله فرهادی مدیرکل مددکاری و مشاوره، محمود طاهریان رئیس مرکز حراست و مرتضی شکر زاده مسئول دبیرخانه شورای اقامه نماز و امر به معروف بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار