جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

نیروی انتظامی پرچمدار برقراری امنيت در ایران اسلامی است

سردار «قربان‌زاده» گفت: ما افتخار داريم در نظام مقدس اسلامی سرباز ولايت و پرچمدار امنيت در ایران اسلامی هستيم و اين تلاش، ايثار و از خودگذشتگی می‌تواند در فراهم‌سازی امنیت و آرامش شهروندان بسیار مؤثر و ارزنده باشد.
کد خبر: ۴۹۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹ - 29November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ابراهیم قربان‌زاده» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های نمونه انتظامی خراسان رضوی که امروز در ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: مجاهدان فی سبیل الله در نیروی انتظامی الگو هستند و شبانه روز برای تأمین نظم و امنیت تلاش می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان خدمتگزار پلیس رضوی برای تأمين نظم و امنیت مردم، گفت: هوشمندی پلیس مرهون ارزش‌مداری، قانون‌محوری، حرفه‌ای‌گرایی و مردم‌مداری است.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در ادامه به چهاردهمین دوره آموزشی فرعی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: ما افتخار داريم در نظام مقدس اسلامی سرباز ولايت و پرچمدار امنيت در ایران اسلامی هستيم و اين تلاش، ايثار و از خودگذشتگی می‌تواند در فراهم‌سازی امنیت و آرامش شهروندان بسیار مؤثر و ارزنده باشد.

وی با آرزوی موفقيت برای سربازانی كه در اين مراسم مفتخر به دریافت سردوشی شدند از اساتيد، مربيان و فرماندهان آموزشی نيز تشكر كرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار