مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان:

دانشنامه دفاع مقدس شهرستان «دورود» گردآوری می‌شود

سرهنگ «رشیدی» با تأکید بر ضرورت بررسی نقش همه شهرستان‌های استان لرستان در دفاع مقدس، گفت: نویسندگان و پژوهشگران می‌توانند نقش شهر خود در دفاع مقدس را از ابعاد و زوایایی مختلف تدوین کنند و در «دورود» نیز دانشنامه دفاع مقدس این شهرستان توسط نویسندگان بومی گردآوری می‌شود.
کد خبر: ۴۹۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ - 21November 2021

دانشنامه دفاع مقدس شهرستان دورود نوشته می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، امروز (یک‌شنبه) در دیدار با جمعی از نویسندگان و پژوهشگران شهرستان دورود، اظهار داشت: نویسندگان نقش مهمی در ماندگاری حماسه‌ها و انتقال آن‌ها به آیندگان دارند.

وی با بیان اینکه در دانشنامه دفاع مقدس استان لرستان باید نقش همه شهرستان‌های استان در دفاع مقدس بررسی شود، افزود: نویسندگان و پژوهشگران هر شهر می‌توانند نقش شهر خود در دفاع مقدس را از ابعاد و زوایایی مختلف تدوین کنند و در «دورود» نیز دانشنامه دفاع مقدس این شهرستان توسط نویسندگان بومی گردآوری می‌شود.

رشیدی با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی نویسندگان و پژوهشگران، گفت: بسیاری از نوقلمان جوان علاقه دارند که در حوزه دفاع مقدس فعالیت کنند که نیاز است آموزش‌های لازم را در زمینه تالیف کتب ببینند و فرمانداران شهر‌ها بایستی پیگیر این دوره‌های آموزشی باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس شهرستان «دورود» بار‌ها مورد تهاجم نیروی هوایی رژیم بعث عراق قرار گرفت و شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرد که نباید نام و یاد این شهدا به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها