بسیج اساتید: ۱۳ آبان نماد فروپاشی هیمنه پوشالی آمریکا به دست جوانان انقلابی است

سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۳ آبان اعلام کرد: سیزدهم آبان، یادآور و نماد فروپاشی هیمنه پوشالی آمریکا به دست جوانان مومن انقلابی است.
کد خبر: ۴۸۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ - 04November 2021

بسیج اساتید: ۱۳ آبان نماد فروپاشی هیمنه پوشالی آمریکا به دست جوانان انقلابی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۳ آبان اعلام کرد: سیزدهم آبان، یادآور و نماد فروپاشی هیمنه پوشالی آمریکا به دست جوانان مومن انقلابی است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

سیزدهم آبان، سالروز بزرگداشت سه روز بزرگی است که هیمنه و هژمونی پوشالی شیطان بزرگ و دست نشانده داخلی اش محمدرضا پهلوی ملعون و معدوم، زیر پای جوانان مومن انقلابی و فرزندان سلحشور ملت بزرگ ایران اسلامی، لگدکوب شد. اگر سرنگونی رژیم شاه به مثابه نماد استبداد، انقلاب اول خوانده شد، اخراج حقارت بار آمریکائی ها به مثابه کانون استکبار جهانی و قطب امپریالیسم بین الملل، در لسان مبارک رهبر کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد.

تجربه تاریخی ملت ایران در مقابله با قدرت‌های استکباری، استعماری و استبدادی، فراز و فرودهای گوناگونی به خود دیده و عبرت‌های ناشی از آن، همواره مقابل دیدگان ملت ما و سایر ملت‌هاست. سیزدهم آبان، نمادی از یک تلاش تاریخی و تکرار شونده برای استقلال، آزادی و عزت ایران و ایرانیان است. بنابراین نکوداشت 13 آبان، روایت داستان بلند رشادت‌، شجاعت‌، مقاومت و پایداری پایمردان و شیرزنان این مرز پرگهر، مرز عزت، آزادی و شرف به وسعت ایران بزرگ است.

در این شرایط که دولت انقلابی در تدارک و تکاپوی حل مشکلات و مسائل گوناگون در جهت خدمت به مردم است، فرزندان ملت و استادان بسیجی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن تجدید میثاق با ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، اعلام می‌دارد با تمام توان در خدمت تحقق آرمانهای ملت قهرمان ایران اسلامی، منویات امامین انقلاب اسلامی و مطالبات مردم خواهد بود و باور داریم ترجمه میدانی و عملیاتی شعار «مرگ بر آمریکا» و «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»، کمک به تقویت استحکام درونی قدرت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و قطع وابستگی‌های بیرونی است که با فعالیت مضاعف و جهادی دلسوزان نظام، ممکن و انجام‌پذیر خواهد شد.

در پایان از عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از حریم مقدس آبهای نیلگون دریای عمان و شکست دزدی دریائی تروریست های آمریکایی، که باز تولید یوم الله سیزدهم آبان ۱۳۵۸ در آبان ۱۴۰۰ است، صمیمانه سپاسگزاریم و این پیروزی بزرگ را به رهبر حکیم و فرزانه و به تمام اقشار ملت قهرمان ایران تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

به امید روزی که عالم، شاهد اراده الهی در حاکمیت مستضعفین و قطع حاکمیت مستکبران باشد. ان‌شاءالله

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار